Водафон виставив клієнту, у якого був вимкнений телефон, заборгованість у 7 108 гривень - на чий бік став суд

Читать на русском

У Водафон вказують, що клієнт не виконав зобов'язання за договором про надання послуг мобільного зв'язку належним чином, у зв'язку з чим має заборгованість

Читать на русском
Водафон
Клієнт відмовляється повертати заборгованість, бо не отримував ніяких послуг

У Водафон вказують, що клієнт не виконав зобов'язання за договором про надання послуг мобільного зв'язку належним чином, у зв'язку з чим має заборгованість

Водафон вимагає клієнта повернути заборгованість в розмірі 7 108 гривень. Чоловік вказує, що не користувався мобільним інтернетом, голосовим зв'язком, текстовими повідомленнями. Телефон весь час був у вимкненому стані. 

Про це йдеться у рішенні Червонозаводського районного суду Харкова. Приватне акціонерне товариство "ВФ Україна" та чоловік уклали договір про надання послуг мобільного зв'язку на номер телефону. Він не виконав зобов'язання належним чином, у зв'язку з чим має заборгованість в розмірі 7 108 гривень за період з 01.04.2017 року по 30.04.2017 рік.

Чоловік зазначив, що у вказаний період не користувався мобільним інтернетом, голосовим зв'язком, текстовими повідомленнями. Телефон весь час був у вимкненому стані та знаходився у сейфі в готелі. Сам факт його знаходження у вказаний час за кордоном не є підставою для нарахування оплати за користування мобільним зв'язком та інтернетом, в той час, як фактично він не користувався цими послугами. 

"Перебуваючи за межами України (Єгипет) в період з 16 по 17 квітня 2017 року клієнт використовував послуги мобільного інтернету, та вихідні повідомлення в роумінгу, надані послуги за номером телефону, який зареєстрований за ним на суму 5 784 гривень. Крім того, вказані послуги підлягають оподаткуванню ПДВ-20% та збором до ПФ в розмірі 7,5%. Згідно з п. 4.13 "Умов користування мережами мобільного зв'язку" абонент зобов'язаний до початку користування будь-якою послугою ознайомитися з умовами її надання на сайті. Вказана інформація додатково повідомляється абоненту при реєстрації в мережі закордонного оператора за допомогою повідомлення. По факту здійснення першого з'єднання з мережею за кордоном відправляється на номер абонента повідомлення з відповідною інформацією. Таке повідомлення чоловіку направили 16.04.2017 року", - пояснили у "ВФ Україна". 

Що вирішив суд? 

Позов публічного акціонерного товариства "ВФ Україна" задовольнили. З чоловіка на користь оператора стягнуть заборгованості за надані телекомунікаційні послуги в сумі 7 108 гривень.

"Відповідач дійсно не виконав зобов'язання за укладеним договором. За таких обставин суд вважає, що позовні вимоги ПрАТ "ВФ Україна" підлягають задоволенню в повному обсязі", - наголосили у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.