Встигнути до 3 лютого: у YASNO пояснили, чому важливо вчасно передати показники лічильників

Читать на русском

У YASNO попередили споживачів про дати передачі показників з лічильників

Читать на русском
Українцям нагадали, в які дати важливо встигнути передати показання з лічильників за світло
Електроенергія

У YASNO попередили споживачів про дати передачі показників з лічильників

Українці щомісяця повинні передавати постачальникам показники з лічильників за комунальні послуги. Це важливо робити своєчасно, щоб сума в платіжках нараховувалася коректно. Експерти пояснили, до якої дати потрібно встигнути та як це можна зробити.   

Про це розповіли представники компанії YASNO. Зазначається, що передати показання з лічильників потрібно до 3 лютого. При цьому не обов'язково потрібно особисто відвідувати компанію. Передати дані можна онлайн, зокрема, через офіційний портал YASNO. Також це можливо зробити через електронний особистий кабінет:

Чому важливо передавати показники своєчасно? Річ у тім, що оператори системи розподілу щомісяця повинні здійснювати розрахунок обсягу споживання клієнта відповідно до переданих ним показів лічильника. У випадку, якщо актуальних даних від клієнта немає, то за основу розрахунку будуть брати середньодобове споживання.     

Тому для того, щоб сплачувати тільки за фактично використаний обсяг електроенергії протягом місяця, важливо регулярно та своєчасно передавати покази лічильники – з 1 по 3 число включно.

Що робити з боргами за світло?

Раніше експерт з питань енергетики Українського інституту майбутнього Андріан Прокіп розповів, при якій сумі боргу українцям загрожує відключення електроенергії. За його словами, йдеться про споживачів, у яких сума боргу понад 3 тисячі гривень (а сам борг довше за два місяці). Андріан Прокіп також додав, що ця норма торкнеться тільки тієї частини України, де не ведуться активні бойові дії.       

Водночас у компанії Yasno розповіли, що якщо власника оселі немає на території України, то борг все одно можна погасити. Зокрема, через сайт постачальника, або мобільний додаток. У випадку якщо немає грошей, то краще домовитися про розстрочку. У такому випадку питання розглядатимуть в індивідуальному порядку, сформувавши індивідуальний графік, за яким людина зможе сплачувати борг поступово. Якщо ж за борги все ж відключили світло, то для відновлення потрібно буде сплатити борг, а також окремо оплачувати повторне підключення. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.