Як і навіщо оформлювати страховку через мобільний додаток Приват24

Купити поліс та укласти відповідний договір зі страховою компанією можна декількома способами, зокрема - скористатися банківським мобільним додатком

Приватбанк, страхування
Приватбанк оновив розділ «Страхування» у мобільному додатку Приват24

Можливість оформлювати страховки до своїх застосунків додали чимало українських банків. Це додатковий набір «страхових» функцій у мобільному застосунку. Приватбанк, оновлюючи меню «Мої страховки» у Приват24, створив у мобільному застосунку цілу екосистему страхування.

Як оформити страховку через банківський мобільний додаток розповідають фінансові експерти.

«Як і сайт-агрегатор, він дозволяє порівняти умови різних компаній і відразу придбати потрібний поліс. Але для цього не потрібно шукати спеціальний сайт, а лише запустити банківський застосунок, який, найімовірніше, вже встановлений на смартфон. До того ж, він спрощує процес оформлення полісу, оплати обраного полісу завдяки тому, що не доведеться власноруч вводити реквізити картки. Потрібно просто обрати одну з наявних карток, із якої будуть списані кошти», - пояснюють вони.

Утім, додають експерти, і він не був ідеальним для клієнта. Бо врегулюванням страхових випадків все одно доводилося займатись самостійно: зв‘язуватися зі страховою, часто їхати до офісу, привозити документи, постійно контактувати, контролюючи процес розгляду випадку. Враховуючи це, Приватбанк оновив розділ «Страхування» у мобільному додатку Приват24.

«Приватбанк, оновлюючи меню «Мої страховки» у Приват24, врахував всі ці моменти і створив у мобільному застосунку цілу екосистему страхування. Тепер у ньому зручно не тільки купувати, але й користуватися страховим продуктом. Тобто можна онлайн заявити про страховий випадок у страхову компанію, подати необхідні документи, бути проінформованим про кожний крок розгляду заяви страховою компанією, та отримати страхову виплату», - зауважують фахівці.

У новому меню «Страхування» Приват24 можна:

  • зареєструвати страхову подію;
  • додати необхідні документи;
  • отримати коментарі та контакти менеджера страхової компанії;
  • дізнатися про остаточне рішення за страховим випадком.

Відтепер у додатку Приват24 можна також керувати своїм договором страхування. А саме:

  • змінювати його умови (обрати інший пакет) або оформити новий;
  • перевіряти деталі платежу (дату, суму, картку) та редагувати їх;
  • дивитися історію платежів;
  • сплатити пропущений платіж, не чекаючи на автоматичне списання, забезпечивши безперервність страхового захисту;
  • переглядати важливі повідомлення за договором (наприклад, про необхідність його оплатити, переоформити на новий термін, змінити тощо).

Цей функціонал доступний лише у Приват24.  Варто відзначити, що через особливості самих страхових продуктів, скористатись онлайн-врегулюванням можна не за кожним із них. Воно, зокрема, доступне для послуг:

  • «Захист на кожен день»
  • «Нерухомість без огляду»
  • «Страхування кредитного ліміту»
  • «Страхування здоров’я»
  • «Страхування комунальних платежів»
  • «Страхування від шахрайства»
  • «Страхування екрану»

За рештою полісів «Приват» надає інформацію щодо дій клієнта при страховому випадку. Це стосується таких продуктів, як «Поліс ОСЦПВ», «Зелена картка», TopDriver, «Туристичне страхування», E-liki.

Останнім часом у ЗМІ часто згадують два ключові фактори у ракетних атаках Росії: зростає використання точкових ударів замість масованих та оголошують про використання модернізованих ракет, зокрема Цирконів. Наталя Гуменюк розповість, як це впливає на ситуацію та чому Росія обирає саме такі тактики. Приєднуйтеся до перегляду відео, щоб бути в курсі подій.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube