З літерою L у назві: Range Rover Evoque подовжили для китайського ринку

Читать на русском

Чистокровного британця вартістю у 54 тис. доларів підготували саме для китайського ринку: зараз чимало автовиробників роблять ставку на Піднебесну

Читать на русском
Кросовер Range Rover Evoque підготували для китайського автомобільного ринку
Кросовер має нові матричні фари, збільшену решітку радіатора, як в "старшого" Range Rover, і 20-дюймові диски

Чистокровного британця вартістю у 54 тис. доларів підготували саме для китайського ринку: зараз чимало автовиробників роблять ставку на Піднебесну

Кросоверу Range Rover Evoque додали трохи лоску плановим рестайлінгом. Відтепер в нього нові матричні фари, збільшена решітка радіатора, стильніші колісні диски та змінений інтер'єр. Також новинка Range Rover Evoque L стала довшою на 16 см.

Range Rover Evoque показали у рамках Пекінського автосалону. Модель, схоже, орієнтовано саме на китайський ринок - наразі дуже багато світових автовиробників роблять ставку на Піднебесну у своїх розрахунках. Для КНР автовиробник навіть випустив Evoque L, який буде на 16 сантиметрів довшим за "глобальну" версію.

Кросоверу оновили зовнішність: він має нові матричні фари, збільшену решітку радіатора, виконану в стилі "старшого" Range Rover, і 20-дюймові колісні диски. Ще більше змін сталося у салоні авто. У оснащення кабіни увійшла повністю нова інформаційно-розважальна система InControl OS 2.0 із великим екраном для мультимедії. Є слот для бездротової зарядки смартфона, адаптивний круїз-контроль, аудіосистема із 15 динаміками, новий селектор перемикання передач та окремий блок клімат-контролю.

А от силову установку вирішили залишити від попередньої версії моделі. Range Rover Evoque L доступний з 2,0-літровим двигуном потужністю 200 к.с. і 320 Нм крутного моменту, який працює в парі з 9-ступінчастим "автоматом" і системою повного приводу. Є й потужніша версія цього мотора, який доповнений 48-вольтовим стартер-генератором. Він видає 249 к.с. та 365 Нм. Вартість новинки стартує від 392 тис. юанів (54 тис. доларів).

Чим відрізняється гібридний Lamborghini Urus і коли почнуть продавати "фейсліфтову" Mitsubishi ASX 

Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав про те, що сімейство кросовера Lamborghini Urus поповнила гібридна версія "SE". Кросовер тепер має потужність в 789 кінських сил, адже на додачу до твін-турбо V8 на 612 “конячок”, він отримав електромотор на 189 к.с., який розмістили в трансмісії. Це дозволило виграти - хоч і небагато, лише 0,1 секунди у динаміці розгону, але ж тепер він досягатиме швидкості у 100 км/год лише за 3,4 секунди.

Також ми розповідали, що Mitsubishi презентував новий дизайн кросовера ASX 2025 модельного року. Найдешевша з усіх моделей японської компанії у сегменті SUV має повністю оновлену зовнішність, завдяки вузьким фарам і решітці радіатора її навіть можна назвати дещо агресивною. Також вона отримала "щокастий" бампер, що додає автівці стрімкості.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.