Чистокровного британця вартістю у 54 тис. доларів підготували саме для китайського ринку: зараз чимало автовиробників роблять ставку на Піднебесну
Кросоверу Range Rover Evoque додали трохи лоску плановим рестайлінгом. Відтепер в нього нові матричні фари, збільшена решітка радіатора, стильніші колісні диски та змінений інтер'єр. Також новинка Range Rover Evoque L стала довшою на 16 см.
Range Rover Evoque показали у рамках Пекінського автосалону. Модель, схоже, орієнтовано саме на китайський ринок - наразі дуже багато світових автовиробників роблять ставку на Піднебесну у своїх розрахунках. Для КНР автовиробник навіть випустив Evoque L, який буде на 16 сантиметрів довшим за "глобальну" версію.
Кросоверу оновили зовнішність: він має нові матричні фари, збільшену решітку радіатора, виконану в стилі "старшого" Range Rover, і 20-дюймові колісні диски. Ще більше змін сталося у салоні авто. У оснащення кабіни увійшла повністю нова інформаційно-розважальна система InControl OS 2.0 із великим екраном для мультимедії. Є слот для бездротової зарядки смартфона, адаптивний круїз-контроль, аудіосистема із 15 динаміками, новий селектор перемикання передач та окремий блок клімат-контролю.
А от силову установку вирішили залишити від попередньої версії моделі. Range Rover Evoque L доступний з 2,0-літровим двигуном потужністю 200 к.с. і 320 Нм крутного моменту, який працює в парі з 9-ступінчастим "автоматом" і системою повного приводу. Є й потужніша версія цього мотора, який доповнений 48-вольтовим стартер-генератором. Він видає 249 к.с. та 365 Нм. Вартість новинки стартує від 392 тис. юанів (54 тис. доларів).
Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав про те, що сімейство кросовера Lamborghini Urus поповнила гібридна версія "SE". Кросовер тепер має потужність в 789 кінських сил, адже на додачу до твін-турбо V8 на 612 “конячок”, він отримав електромотор на 189 к.с., який розмістили в трансмісії. Це дозволило виграти - хоч і небагато, лише 0,1 секунди у динаміці розгону, але ж тепер він досягатиме швидкості у 100 км/год лише за 3,4 секунди.
Також ми розповідали, що Mitsubishi презентував новий дизайн кросовера ASX 2025 модельного року. Найдешевша з усіх моделей японської компанії у сегменті SUV має повністю оновлену зовнішність, завдяки вузьким фарам і решітці радіатора її навіть можна назвати дещо агресивною. Також вона отримала "щокастий" бампер, що додає автівці стрімкості.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.