Найпотужніший серед кросоверів: Lamborghini Urus став підзарядним гібридом

Читать на русском

Відрізнити гібридний Urus від паливного можна за більш тонкими фарами, новою решіткою радіатора та задніми дверцятами

Читать на русском
Сімейство кросовера Lamborghini Urus поповнила гібридна версія "SE"
З новою компоновкою двигунів Lamborghini Urus SE досягатиме швидкості у 100 км/год лише за 3,4 секунди

Відрізнити гібридний Urus від паливного можна за більш тонкими фарами, новою решіткою радіатора та задніми дверцятами

Сімейство кросовера Lamborghini Urus поповнила гібридна версія "SE". Кросовер тепер має потужність в 789 кінських сил, адже на додачу до твін-турбо V8 на 612 “конячок”, він отримав електромотор на 189 к.с., який розмістили в трансмісії. Це дозволило виграти - хоч і небагато, лише 0,1 секунди у динаміці розгону, але ж тепер він досягатиме швидкості у 100 км/год лише за 3,4 секунди.

Відрізнити гібридний Urus від паливного можна за більш тонкими фарами, новою решіткою радіатора та задніми дверцятами. Крім того, кросовер отримав 23-дюймові колісні диски Galanthus (шини до них підібрали P Zero від Pirelli). У салоні авто додали нову мультимедіа-систему з 12,3-дюймовим екраном та віртуальну панель приладів.

На робочому місці водія додалася нова мультимедіа-система з 12,3-дюймовим екраном та віртуальна панель приладів
На робочому місці водія додалася нова мультимедіа-система з 12,3-дюймовим екраном та віртуальна панель приладів

В обробці використовували нові матеріали, як стверджують виробники, - екологічні. Також Lamborghini заявляє, що викиди вдалось зменшити на 80%. Також з’явились 4 нові режими їзди: EV Drive, Hybrid, Performance і Recharge. І це - на додачу до звичайних Strada, Sport, Corsa, Neve, Sabbia та Terra.

Оснащений Urus SE гібридною установкою на основі 4,0-літрового бітурбованого двигуна V8 з віддачею 620 к.с., який доповнений електромотором на 192 к.с. Сумарна віддача – 800 к.с., а крутний момент – 950 Нм. Кросовер дійсно розганяється з місця до "сотні" за 3,4 секунди. А от максимальна швидкість обмежена на позначці 312 км/год. Завдяки батареї на 25,9 кВтг кросовер у суто електричному режимі може проїжджати до 60 км.

"Японець" Mitsubishi ASX з французьким корінням та футуристичній ID.CODE від Volkswagen 

Нагадаємо, Інформатор писав про те, що днями Mitsubishi показав новий дизайн кросовера ASX 2025 модельного року. Найдешевша з усіх моделей японської компанії у сегменті SUV має повністю оновлену зовнішність, завдяки вузьким фарам і решітці радіатора її навіть можна назвати дещо агресивною. Також вона отримала "щокастий" бампер, що додає автівці стрімкості.

Також ми розповідали, що у рамках Пекінського автосалону Volkswagen презентував футуристичний концепт-кар під назвою ID.CODE. Це - лише концепт, відтак, даних ані про запас ходу, ані потужність мотору чи ємність батареї немає. Але передбачається, що шоу-кар задасть дизайнерський стиль та технологічний стандарт майбутнім моделям бренду в Китаї.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.