Німець з характером: у Mansory створили кабріолет на базі Porsche 911 Turbo S

Читать на русском

Тираж спеціальної автівки з відкритим верхом обмежили сімома одиницями, що є звичайною практикою для тюнінг-ательє: чим менше "ексклюзиву", тим вищою є ціна

Читать на русском
Німецьке тюнінг-ательє Mansory представило новий проєкт на основі Porsche 911 Turbo S
P9LM EVO 900 Cabrio отримає велику кількість карбону в інтер’єрі

Тираж спеціальної автівки з відкритим верхом обмежили сімома одиницями, що є звичайною практикою для тюнінг-ательє: чим менше "ексклюзиву", тим вищою є ціна

Німецьке тюнінг-ательє Mansory представило новий проєкт на основі Porsche 911 Turbo S. Це кабріолет P9LM EVO 900 Cabrio, і авто вийшло дійсно приголомшливим. Як і водиться у випадку з ексклюзивними автівками, тираж спортивного купе з відкритим верхом обмежений сімома одиницями.

P9LM EVO 900 Cabrio отримає велику кількість карбону в інтер’єрі та екстер'єрі: з нього виготовлено повністю перероблений передній фартух із збільшеними повітрозабірниками. Праворуч та ліворуч за ним встановлені високопродуктивні радіатори. Вони, та ще бічні закрилки забезпечують значний приріст притискної сили на передній осі.

P9LM EVO 900 Cabrio отримає велику кількість карбону в інтер’єрі та екстер'єрі
P9LM EVO 900 Cabrio отримає велику кількість карбону в інтер’єрі та екстер'єрі

Зміни, кажуть у Mansory, не позначилися на роботі системи нічного бачення, асистента паркування та системи контролю дистанції до автомобіля, що йде попереду. Їх, як і раніше, можна замовити за доплату.

Також з голого карбону виготовлений капот, розширювачі колісних арок та вентиляційні отвори у крилах. Борти авта прикрашає напис "MANSORY". З інших "наворотів" буде нова тритрубна вихлопна система та спеціальні колісні диски зі спортивними шинами.

З голого карбону виготовлений капот, розширювачі колісних арок та вентиляційні отвори у крилах
З голого карбону виготовлений капот, розширювачі колісних арок та вентиляційні отвори у крилах

Салон також перероблено. Спортивні сидіння виготовлено з... правильно, карбону, а от рульове колесо на додачу до карбону оздоблене ще й шкірою. У такий саме "шкіряний" колір пофарбовано й бічні спиці керма. У верхній частині ободу розташовані індикатор перемикання передач та цифровий дисплей швидкості та обертів двигуна. Колір шкіри клієнт зможе обрати самостійно, так, як і колір декоративного рядка та карбонової аплікації. Також тюнер виготовив "фірмові" килимки для підлоги та ремені безпеки з власним логотипом.

Колір шкіри клієнт зможе обрати самостійно, так, як і колір декоративного рядка та карбонової аплікації
Колір шкіри клієнт зможе обрати самостійно, так, як і колір декоративного рядка та карбонової аплікації

Під капот тюнери не залазили. Втім, завдяки зовнішнім змінам віддача 3,8-літрового шестициліндрового "опозитника" з подвійним турбонаддувом зросла до 900 к.с. та 1050 Нм. Для порівняння агрегат стандартної моделі видає 650 к.с. та 800 Нм. Коробка — 8-ступінчаста з подвійним зчепленням. Привід — стандартний повний. З місця до 100 км/год P9LM EVO 900 Cabrio прискорюється лише за 2,5 секунди. Максимальна швидкість сягає 340 км/год.

Скільки буде коштувати диво-кабріолет, невідомо. Власне, автівка ексклюзивна, тож і цінник на неї залежатиме від побажань клієнта.

Toyota показала спорткар під назвою Toyota FT-Se, а Genesis оголосила про запуск суббренду Magma

Нагадаємо, Інформатор розповідав про одну з найбільш хвилюючих новин у світі авто - розробку спортивним підрозділом Toyota, Gazoo Racing, спорткару під назвою Toyota FT-Se. По-перше, це передові технології, що посаджено на нову потужну електричну установку. По-друге, це ультимативний дизайн, що, погодьтеся, також надзвичайно важливо. І, зрештою, це - свіже бачення образу майбутнього. Так, як його бачить Toyota, а це, погодьтеся, не найгірше майбутнє з усіх можливих.

Також ми писали, що напередодні Нью-Йоркського автосалону 2024 року марка авто Genesis оголосила про запуск нового суббренду Magma. Ця марка належить Hyundai Motor, і є преміальним брендом, на який, вочевидь, корейський виробник робить ставку у новому 2024 модельному році. В Genesis кажуть, що планують розробити модель Magma з "максимізованою естетикою та продуктивністю" для кожного серійного автомобіля. Серед таких буде GV60 Magma, що наслідує першу спеціальну модель електромобіля Genesis GV60.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.