Ми з майбутнього: які нові ідеї пропонує концепт Toyota FT-Se

Читать на русском

Ультимативний дизайн, передові технології та щось трошки більше - нове бачення від спортивного підрозділу Toyota, Gazoo Racing, є дечим іншим, ніж просто презентація концепт-кару

Читать на русском
Представлено концепт-кар Toyota FT-Se
Перед вами - свіже бачення образу майбутнього таким, як його бачить Toyota, а це, погодьтеся, не найгірше майбутнє

Ультимативний дизайн, передові технології та щось трошки більше - нове бачення від спортивного підрозділу Toyota, Gazoo Racing, є дечим іншим, ніж просто презентація концепт-кару

Одна з найбільш хвилюючих новин у світі авто - розробка спортивним підрозділом Toyota, Gazoo Racing, спорткару під назвою Toyota FT-Se. По-перше, це передові технології, що посаджено на нову потужну електричну установку. По-друге, це ультимативний дизайн, що, погодьтеся, також надзвичайно важливо. І, зрештою, це - свіже бачення образу майбутнього. Так, як його бачить Toyota, а це, погодьтеся, не найгірше майбутнє з усіх можливих.

Окей, спершу - про дизайн. Спорткар вийшов агресивним, має величезні повітрозабірники. Фари спереду незвичайні вертикальні, денні ходові вогні плавно переходять у вигини кузова. Задні ліхтарі вузькі, горизонтальні і також розташовані над повітрозабірником. Також там - масивний карбоновий дифузор і спойлер.

Спорткар вийшов агресивним, має величезні повітрозабірники
Спорткар вийшов агресивним, має величезні повітрозабірники

Жодних напівкруглих шильдиків на автівці не побачите: модель розроблено спортивним підрозділом Toyota Gazoo Racing. Новий девіз компанії, fun to drive, втілено у легкій формі - і з ергономічною зовнішністю. Концепт-кар, який показали японці, пофарбовано у яскравий помаранчевий колір із чорним дахом. Зовнішній вигляд доповнюють двоколірні колісні диски.

Задні ліхтарі вузькі, горизонтальні і також розташовані над повітрозабірником
Задні ліхтарі вузькі, горизонтальні і також розташовані над повітрозабірником

Вочевидь, одночасно із концептом для широкого вжитку розробили і перегонний варіант. Принаймні, Toyota показала ще й спорткар з великим карбоновим антикрилом, явно придатний для треку. Але даних про силову установку і розгон до 100 км/год поки не буде: технічні характеристики Toyota FT-Se не розкриваються. Відомо лишень, що спорткар отримав електричну силову установку і задній привід.

Встановлено два спортивних сидіння, а всі органи управління орієнтовані на водія
Встановлено два спортивних сидіння, а всі органи управління орієнтовані на водія

Інтер'єр не менш футуристичний: пласке кермо, кілька дисплеїв (жодного з них із яскраво вираженою мультимедійною функцією - "очі на дорогу, тут не до помилок", - ніби промовляє цей салон). Встановлено два спортивних сидіння, і всі органи управління орієнтовані на водія. Концепт-кар стане основою для майбутньої спортивної моделі бренду. Очікується, що вона дебютує не раніше 2027 року.

Надзвичайні вулканічні виверження, тримайтеся за кермо

Нагадаємо, що, як писав Інформатор, марка авто Genesis оголосила про запуск нового суббренду Magma. Ця марка належить Hyundai Motor, і є преміальним брендом, на який, вочевидь, корейський виробник робить ставку у новому 2024 модельному році. В Genesis кажуть, що планують розробити модель Magma з "максимізованою естетикою та продуктивністю" для кожного серійного автомобіля. Серед таких буде GV60 Magma, що наслідує першу спеціальну модель електромобіля Genesis GV60.

Також ми повідомляли про те, що з'явилися фото нового крос-купе від Citroen 2024 року. Назву обрали досить "вулканічну" - Basalt, та й самі світлини кажуть про великий потенціал моделі. На знімках видно її задню частину: "завалені" задні стійки, квадратні ліхтарі, схил даху кажуть про неабиякий потенціал у дизайні. Але нагадаємо, що йдеться про прямого суперника для Renault Duster, тож модель повинна відповідати певним вимогам, скажімо, бути бюджетною.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.