У китайській компанії BYD нагадали, що режим "броду" є для їхніх кросоверів все ж екстремальним, а після кожного занурення автівку треба везти до сервісного центру
У китайській компанії BYD розповіли про використання "режиму броду" у гібридному позашляховику YangWang U8. Автовиробнику довелося пояснювати, як правильно використовувати функцію автівки, після нещодавніх екстремальних погодних умов у КНР, коли потужний циклон супроводжувався зливами і повенями. Головна теза: нова функція - це не можливість перетворити авто на "катер", а своєрідна подушка безпеки для водія та пасажирів.
У компанії YangWang Automobile, яка належить BYD, пояснили власникам позашляховика принцип роботи "режиму броду". Насамперед, розробники наголосили, що це свого роду "подушка безпеки". Активується вона автоматично, коли система виявить, що рівень води перевищує 1 метр. При цьому електроніка закриє клапан повітрозабірника двигуна та вікна, увімкне кондиціонер і відкриє люк на даху, щоб люди могли вибратися з салону.
При цьому можливість керувати люком та вікнами у водія та пасажирів зберігається. Авто може зануритися у воду на 30 хвилин без ризику потрапляння води до салону. Із п’ятьма людьми в салоні позашляховик здатен переміщатися по воді зі швидкістю 3 км/год. Але у YangWang Automobile підкреслили: це не означає, що можна розслабитися та "плисти за течією".
"Необхідно якнайшвидше залишити зону затоплення або використовувати інші засоби для евакуації. Якщо самостійно впоратися із ситуацією не вдається, на допомогу прийде дзвінок на цілодобову гарячу лінію сервісної служби YangWang", - додали у компанії.
Як підкреслив виробник, режим броду не підходить для складних умов, наприклад, повеней. Також його не можна використовувати у водоймищах зі швидкістю потоку більше 1 м/с і при сильному вітрі та хвилях. А протягом 8 годин після "запливу" автомобіль необхідно доставити до сервісного центру для комплексної перевірки на наявність води у механізмах.
Система аварійного плавання входить до стандартного оснащення всіх версій YangWang U8. Завдяки цій технології користувачі позашляховика можуть врятувати в надзвичайних ситуаціях, але використовуватися для розваги не рекомендується. Як нагадали в YangWang, "режим броду" не перетворює U8 ані на рятувальний, ані на підводний човен.
Нагадаємо, днями Інформатор розповідав, що Toyota планує електрифікувати другий за популярністю кросовер у США. Йдеться про Highlander, і, за задумкою бренду, цей крок повинен сприяти скороченню відставання бренду від інших автовиробників у сфері виробництва електромобілів. Питання нагальне: лише 0,6% автівок, проданих у США за І квартал 2024 року, були електромобілями - у абсолютних цифрах це 3500 з 565 тисяч. У інших виробників показники вже двозначні.
Також ми писали, що невдовзі компанія BMW планує представити новий електромобіль від Mini, а також електричну версію 4 серії. Подію очікують в рамках Пекінського автосалону вже 24 квітня. А тим часом в Мережі з'явилися шпигунські змімки електромобілів: на них видно деякі зміни, котрих зазнали автівки.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.