Другий за популярністю кросовер у США буде електрифіковано, і, за задумкою японських автовиробників, це допоможе їм перемогти конкурентів, що продають вдесятеро більше "електричок"
Toyota планує електрифікувати другий за популярністю кросовер у США. Йдеться про Highlander, і, за задумкою бренду, цей крок повинен сприяти скороченню відставання бренду від інших автовиробників у сфері виробництва електромобілів. Питання нагальне: лише 0,6% автівок, проданих у США за І квартал 2024 року, були електромобілями - у абсолютних цифрах це 3500 з 565 тисяч. У інших виробників показники вже двозначні.
Відтак, Toyota потрібна нова стратегія. Вона намагається робити ставку на гібриди, плагін-гібриди (PHEV), автомобілі з водневими силовими установками (FCEV). Окрім того, її інженери працюють над розробкою нового типу акумуляторів, що забезпечать довший ресурс та більший запас ходу. Також ці батареї мають значною мірою здешевити виробництво, що призведе до зменшення ціни за електромобіль.
Зрештою, у Toyota бачать кінцевою метою завершення "зеленого" переходу. Як заявляє Девід Кріст, генеральний директор підрозділу Toyota USA, компанія “завжди буде віддана створенню електромобілів”. А отже, він анонсував, що незабаром Toyota презентує електричний Highlander. Також, за його словами, компанія розширить лінійку PHEV.
Цікаво, що торік японський автовиробник оголосив про намір створити трирядний електрокросовер, який збиратиметься на заводі в Джорджтауні, США. Згодом Toyota інвестувала в це підприємство понад 1,3 млрд доларів. Журналісти CarBuzz повідомляють, що на цьому заводі збиратиметься електрична версія Highlander. До того ж в лінійці Lexus також з’явиться подібний автомобіль під назвою TZ.
Ймовірно, після запуску електричного Toyota Highlander, компанія також може презентувати електричний пікап на базі Tundra й електричний аналог моделі Tacoma. Кажуть, що розробка електропікапа вже ведеться й нова модель буде прямим конкурентом Ford Lightning, Rivian R1T і Tesla Cybertruck.
Нагадаємо, раніше Інформатор писав про те, що компанія Subaru оголосила ціну на седан Legacy 2025 модельного року для ринку США. Ця модель, що користується попитом у покупців завдяки особливому стилю, оснащенню та безпеці, залишиться у попередньому "ціновому коридорі" - коштуватиме до 25 тис доларів. А от у оснащенні відбулися деякі зміни, відтак купівля японського седану стала ще більш вигідною, на чому, вочевидь, робитиме акцент автовиробник.
Також ми розповідали, що південнокорейський бренд Samsung остаточно припинить існування. Підприємство випускатиме автомобілі виключно під маркою Renault, втім, воно вже з 1998 року випускає, по суті, лише моделі цієї французської марки. На це рішення вплинула криза, а також інтеграція виробника з Renault, яка почалася ще два роки тому.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.