Абонентці Водафон заблокували додаток "Приват24" та списали 21 928 гривень - чи повернув суд кошти

Читать на русском

Жінці почали надходити повідомлення від фінустанови про зняття коштів, але зайти у додаток "Приват24" вона не могла

Читать на русском
Водафон
Невідомі особи заблокували абонентці Водафон доступ до "Приват24" та списали з рахунків 21 928 гривень

Жінці почали надходити повідомлення від фінустанови про зняття коштів, але зайти у додаток "Приват24" вона не могла

Жінка не змогла зайти у мобільний додаток "Приват24", оскільки він був заблокований. У Водафон повідомили, що у цей момент не працювала базова станція, які обслуговувала її та інших абонентів. Згодом вдалося дізнатися про списання коштів з банківських рахунків на загальну суму 21 928 гривень. Про це йдеться у рішенні Нікопольського міськрайонного суду Дніпропетровської області, опублікованому 23 лютому 2024 року.

Жінці на телефон співробітники ПриватБанку встановили мобільний додаток "Приват24", де вона могла бачити свою картку для виплат та кредитку. 18.12.2022 року їй почали надходити повідомлення від фінустанови про зняття коштів.

Жінка не змогла зайти у мобільний додаток "Приват24", оскільки він був заблокований. Додзвонившись до ПриватБанку, її вдалося заблокувати картки, але гроші все одно списали. У відповіді "Водафон" вказується що базова станція, яка обслуговувала жінку та інших абонентів у проміжок часу з 20:00 до 23:00 18.12.2022 року не працювала. За виписками ПриватБанку, що з кредитної картки клієнтки викрали кошти у сумі 17 959 гривень, а також 3 969 гривень.

"Невідомі особи у період з 21:59 до 22:12 викрали з карток позивачки кошти та заблокували її мобільний додаток "Приват24". Вона, коли з'явився інтернет-зв'язок негайно повідомила про це фінустанову", - зазначається у матеріалах справи. 

Рішення суду

Позов жінки вирішили задовольнити. З акціонерного товариства комерційний банк "ПриватБанк" на її користь стягнуть кошти в сумі 26 467 гривень.

"Сам факт коректного вводу вихідних даних для ініціювання такої банківської операції, як списання коштів з рахунку користувачки, не може підтверджувати ту обставину, що вона своїми діями чи бездіяльністю сприяла втраті, незаконному використанню ПІН-коду або іншої інформації. Виявивши безпідставне списання (перекази, зняття) коштів, позивачка повідомила про цей факт банк та звернулася до поліції, у зв'язку з чим, суд приходить до висновку про необхідність задоволення вимог в повному обсязі", - наголосили у суді. 

Як правильно підготуватися до зустрічі з податковою інспекцією? Андрій Шабельников, відомий адвокат, поділиться корисними порадами щодо дій у ситуаціях коли податкова вже на порозі і пояснить, чому присутність юристів на кожному підприємстві є важливою складовою успішного ведення бізнесу. Приєднуйтесь до нашого відео, щоб отримати цінні відомості.

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.