Авто для швидкісних фермерів: Italdesign поєднала спорткар та пікап у новому прототипі

Італійська інжинірингова компанія привезла на Пекінський автосалон електричний концепт, який є чимось середнім між автомобілем класу GT (Gran Turismo) і пікапом

Italdesign Giugiaro SpA привезла на Пекінський автосалон електричний концепт Quintessenza
Якщо спорткар не трансформувати, виглядає він бомбезно - оглядачі вже охрестили GT Quintessenza найкрасивішим концептом Italdesign за роки

Італійська інжинірингова компанія Italdesign Giugiaro SpA, заснована знаменитим автомодизайнером Джорджетто Джуджаро, привезла на Пекінський автосалон електричний концепт Quintessenza. Він є чимось середнім між автомобілем класу GT (Gran Turismo) і пікапом. Не поспішайте з висновками: цей концепт-кар може бути не лише мрійливим поглядом у майбутнє.

Одразу найцікавіше: задня частина Quintessenza трансформується з хетчбека у відкритий пікап у стилі Subaru Brat. Сидіння заднього ряду повертаються на 180 градусів тому, забезпечуючи панорамний режим спостереження за зірками. За словами творців, це обіцяє користувачам "відчуття зв’язку з природою та зовнішнім світом".

Якщо його не трансформувати, виглядає спорткар бомбезно. Насправді, оглядачі вже охрестили GT Quintessenza найкрасивішим концептом Italdesing за останні роки. Особливо привабливим його робить оригінальна підсвітка. У передній частині кузова — це тонкі вертикальні смуги. Ззаду — тонка смуга, що далеко забігає на боковини, в стилі Audi.

На даху, на рівні задніх стійок, видно два аеродинамічні ребра, які об’єднують системи ADAS (удосконалена система допомоги водієві). Вони дозволяють бачити навколишнє середовище за поганого сигналу з супутника. Друга їхня функція — задні ліхтарі, коли жорсткий верх знятий.

Задня частина Quintessenza трансформується з хетчбека у відкритий пікап у стилі Subaru Brat
Задня частина Quintessenza трансформується з хетчбека у відкритий пікап у стилі Subaru Brat

Машина при цьому чимала: довжина Italdesign Quintessenza — 5561 мм, ширина — 2200 мм, висота — 1580 мм. Розмір колісної бази — 3240 мм. Передній звіс — 1003 мм, задній — 1318 мм (завдяки цьому вона може здатися дещо незграбною). Дорожній просвіт — від 200 до 280 мм. Корпус концепту виготовлений з алюмінію. Салон — чотиримісний.

Прототип, який показали у Пекіні, використовує тримоторну електричну силову установку (один мотор спереду, два ззаду) сукупною потужністю 777 к.с. Електрична система — 800-вольтова. Місткість акумуляторного блоку — 150 кВт/год, а запас ходу складає 750 км. При цьому розрахунковий час прискорення до 100 км/год у концепт-кару складає менше, ніж 3 секунди. Інформації про максимальну швидкість немає.

Smart показав великого кросовера, а Lamborghini - гібридний Urus 

Нагадаємо, Інформатор писав про те, що Smart припиняє випускати компактні міські авто і готує все більші моделі. До кінця 2024 року в його лінійці з’явиться новий Smart №5, наразі найбільше авто марки. Поки ж показали його передсерійний прототип Concept №5. Він, власне, дебютує на автошоу в Пекіні.

Також ми повідомляли, що сімейство кросовера Lamborghini Urus поповнила гібридна версія "SE". Кросовер тепер має потужність в 789 кінських сил, адже на додачу до твін-турбо V8 на 612 “конячок”, він отримав електромотор на 189 к.с., який розмістили в трансмісії. Це дозволило виграти - хоч і небагато, лише 0,1 секунди у динаміці розгону, але ж тепер він досягатиме швидкості у 100 км/год лише за 3,4 секунди.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube