Баварський черевань: BMW M5 став важчим на півтонни та повільнішим

BMW M5 G90 із плагін-гібридною силовою установкою потужністю у 727 к.с. дещо втратив у динаміці розгону, але отримав кращу батарею і загалом став більш комфортним у порівнянні з попереднім поколінням

BMW M5 G90 нове покоління прем'єра
На електричній тязі M5 може подолати до 69 км, максимальну швидкість можна підвищити з 250 км/год до 305 км/год

Ще одне оновлення модельного ряду BMW - M5 G90 із плагін-гібридною силовою установкою потужністю у 727 к.с. й 1000 Нм крутного моменту. Йдеться про 4,4-літровий V8 з подвійним турбонаддувом і електромотором, вбудованим в восьмиступеневу АКПП M Steptronic, що дозволяє автівці розганятися до 100 км/год лише за 3,5 секунди. Це робить новинку найпотужнішою генерацією M5.

Втім, авто має чималу вагу у 2435 кг, що дещо нівелює потужність двигуна. Та й розгін до "сотні" в нього на 0,2 секунди повільніше, ніж у попереднього покоління. Для порівняння, маса попередньої M5 F90 становила 1971 кг.

M5 використовує ту ж силову установку, що має кросовер BMW XM. А от батарея в новинки має меншу ємність, 18,6 кВт-год, на додачу, потужність двигуна виходить нижчою, 585 к.с. Втім, BMW заявляє, що поєднання двигунів для її новинки вдале, як ніколи раніше. На електричній тязі M5 може подолати до 69 км, а максимальна швидкість обмежена на позначці 250 км/год, проте її можна збільшити до 305 км/год, встановивши опційний пакет M Driver’s Package.

В салоні помітні риси моделі G60, зокрема, на відміну від M2, в M5 відсутні ківшеподібні карбонові сидіння
В салоні помітні риси моделі G60, зокрема, на відміну від M2, в M5 відсутні ківшеподібні карбонові сидіння

M5 G90 оснащена повним приводом M xDrive, який можна перемикати в режим 2WD. Окрім цього, є блокування заднього диференціала з електронним керуванням, аби, за потреби, розділяти крутний момент між лівим та правим колесом. До того ж новинка має задню вісь з рульовим керуванням, яка дозволяє повернути колеса на 1,5 градуси. Седан пропонується з колісними 20-дюймовими дисками попереду та 21-дюймовими на задній осі. Повідомляється, що підвіску автомобіля було повністю змінено порівняно зі стандартними моделями. Вона містить алюмінієві компоненти для зменшення непідресореної маси.

Впізнати M5 G90 можна завдяки суцільній решітці радіатора, яка по центру має декілька датчиків систем допомоги водієві, бамперу з агресивним дизайном вентиляційних отворів, чорному спойлеру M й масивній вихлопній системі. В салоні помітні риси моделі G60, зокрема, на відміну від M2, в M5 відсутні ківшеподібні карбонові сидіння. Вигнутий суцільний дисплей, який складається з 12,3-дюймової цифрової панелі приладів і 14,9-дюймового сенсорного дисплея інформаційно-розважальної системи iDrive 8.5, слугує найголовнішою окрасою інтер’єру.

Дебют BMW M5 2025 року відбудеться на Фестивалі швидкості в Гудвуді наступного місяця. Також у липні розпочнеться виробництво на заводі в Дінгольфінгу. Вартість базової версії починатиметься від 119, 5 тисяч доларів.

Bugatti відсвяткувала фініш моделі Chiron випуском унікального авта

Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав про те, що у французькому місті Мольсайм зібрали останній Bugatti Chiron — Chiron L’Ultime із порядковим номером "500". Своє ім’я він отримав на честь гонщика Луї Широна, найвідомішого у світі монегаска, тобто мешканця Монако. Куди саме поїде автівка, не повідомляють - але за деякими даними, її покупець знаходиться у США.

Також днями ми повідомляли, що у китайській компанії Changan, що випускає електромобілі під брендом Avatr, оновили модельний ряд. Автовиробник представив новий кросовер Avatr 07. Не дивно, що він позиціонується, як конкурент Tesla Model Y. Власне, модель з’явиться для детального вивчення вже наприкінці червня, а поки є перші офіційні фото.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube