Бензин чи дизель: що обирали українці при купівлі авто

Середній вік вживаних авто, які в цьому році перейшли на українські номери, становить 10,3 року

Пальне, бензин
У 2023 році найпопулярнішими авто були Volkswagen Golf, Renault Megane, Nissan Leaf

З початку 2023 року українці придбали 191 тисячу вживаних легкових авто, ввезених з-за кордону. Це у 3,5 раза більше за реалізацію нових автомобілів за той самий період. Які були найпопулярніші моделі і якому виду палива віддавали перевагу?

Українці цьогоріч купили майже 200 тисяч вживаних авто, ввезених з-за кордону. Про це повідомляє Укравтопром.

Середній вік вживаних авто, які в цьому році перейшли на українські номери, становить 10,3 року. Із загальної кількості найбільшу частку становили:

  • бензинові авто — 45%,
  • дизельні авто 33%,
  • електромобілі — 14%,
  • авто з ГБО — 5%,
  • гібриди — 3%.

За даними асоціації, найпопулярніші моделі, які у 2023 році перейшли на українську реєстрацію:

  • серед бензинових автомобілем лідером був Volkswagen Golf
  • серед дизельних та авто з ГБО — Renault Megane
  • у сегменті електромобілів першість за Nissan Leaf
  • у сегментів гібридів лідирує Ford Fusion US

Коли очікувати здорожчання пального

За словами засновника групи компаній "Прайм" Дмитра Льоушкіна за два тижні свят з 25 грудня по 8 січня на ринку очікується спад та мінімальне споживання пального. З 8 січня Льоушкін очікує здорожчання пального головним чином через зростання цін на нафту та здорожчання долара напередодні свят. Крім цього, на період зими мережі АЗС збільшують маржу, що пов'язано зі зниженням споживання пального та здорожчанням утримання АЗС.

"Взимку у всіх падають проливи, а вартість утримання заправок зростає через збільшення споживання електроенергії та опалення, а також фізичні властивості нафтопродуктів стискатися на холоді що призводять до їх нестачі. Через це треба або накручувати колонки, або збільшувати маржу. Це не дуже багато, але на так вже й мало. Тому в будь-якому випадку завжди всі мережі АЗС збільшують свою маржу, хто на 50 копійок, хто на гривню залежно від проливів. Це стандартна процедура на кожну зиму. Потім весною вона йде при переході на літній ресурс. З урахуванням фактору нафти та курсу нацвалюти я очікую зростання на 1-2 гривні залежно від виду пального. Звісно за умови, що поточна економічна ситуація не зміниться", - вважає Льоушкін.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube