Чоловік після дзвінку від працівників ПриватБанку помітив, що з його рахунку зняли 85 500 гривень - чи повернув суд кошти

Читать на русском

Чоловік звернувся до поліції із заявою про вчинення кримінального правопорушення

Читать на русском
ПриватБанк
Клієнт ПриватБанку втратив зі свого рахунку 85 500 гривень

Чоловік звернувся до поліції із заявою про вчинення кримінального правопорушення

Чоловік отримав дзвінок нібито від працівника ПриватБанку. Згодом його номер, який був прив'язаний до рахунку, перестав працювати. Він вимагає фінустанову повернути 85 500, які зняли з картки. 

Про це йдеться у рішенні Дніпровського районного суду Дніпродзержинська Дніпропетровської області (юридична назва суду - ред.). Чоловік є клієнтом AT КБ "ПриватБанк" та має рахунок, який прив'язаний до номера, куди зателефонувала невідома особа, яка представилася працівником банку. Він відповів на дзвінок, проте абонент відключився через декілька секунд. 

Згодом номер телефону чоловіка перестав працювати, а також з рахунку зняті кошти у сумі 85 500 гривень. Він звернувся до поліції із заявою про вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 190 Кримінального кодексу України, де його визнали потерпілим.

"Шахрайські операції по платіжній картці клієнта провели за стандартом "3D-Secure". Вони стали технічно можливими у результаті використання конфіденційної інформації по картці (номер, термін її дії, CVV-код, код підтвердження інтернет-платежів), котра відома власнику картки", - вказали у ПриватБанку. 

Рішення суду 

Чоловіку відмовили у задоволенні позову. Він авторизував банківську карту, зайшов до додатка "Приват 24", вніс повністю номер карти та повідомив невідомому чоловікові коди з цифр, які надходили в повідомленнях.

"В процесі спілкування з цим чоловіком з його картки було знято шляхом трьох переводів гроші на загальну суму 85 500 гривень, оскільки саме відповідач відповідальний за збереження ПІН-коду та контроль над довіреним пристроєм, з якого його ввели, у банку не було підстав для того, щоб відповідно до п. 8 ст. VI положення "Про порядок емісії електронних платіжних засобів і здійснення операцій з їх використанням" та за відсутності помилки у спірному перерахуванні вищевказаної суми негайно відновити залишок коштів на рахунку до того стану, у якому він був перед виконанням цієї спірної операції", -  додали у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.