ПриватБанк заблокував рахунок мешканки Дніпропетровщини та відмовляється вказати причину - що вирішив суд

На її запит листом від 21.08.2023 року ПриватБанк вказав, що банк, керуючись договірними відносинами, може відмовитись від обслуговування

ПриватБанк
Жінці заблокували картку в ПриватБанку

Жінка користувалася послугами ПриватБанку, але згодом її картку заблокували. У фінустанові відмовилися надавати більш детальну інформацію клієнтці. Вона вимагає банк зняти обмеження з рахунку. Про це йдеться у рішенні Орджонікідзевського міського суду Дніпропетровської області, опублікованого 10 травня 2024 року.

Жінка протягом деякого часу користувалася картою ПриватБанк, а 23.09.2016 року рахунок було заблоковано. На телефонні звернення їй повідомили, що рахунок заблоковано через підозру у шахрайстві. На її запит листом від 21.08.2023 року ПриватБанк вказав, що банк, керуючись договірними відносинами, може відмовитись від обслуговування та відмовився надавати більш детальну інформацію.  

"АТ КБ «ПриватБанк» призупинив банківське обслуговування клієнтки з вересня 2016 року, оскільки надходили звернення фізичних осіб щодо перерахування коштів на її рахунок, але фактично товар/послуга нею за отримані кошти не надавалась, про зазначені обставини її повідомлено і вона з приводу настання цих обставин не заперечувала. Також, закінчився термін дії даної карти та відкритих рахунків станом на сьогодні в АТ КБ «ПриватБанк» немає", - заявили у ПриватБанку. 

Деталі шахрайських операцій:

  • Знайшов оголошення на OLX, домовились, що клієнт зробить передоплату, а продавець вишле документи на автомобіль для перевірки. Після отримання коштів, продавець на зв'язок не виходить, не бере слухавку, на електронні листи не відповідає. Рекомендовано звернутись в поліцію. Товар не надано.
  • Поповнення готівкою в терміналі самообслуговування, квадроцикл не надано, рекомендовано звернутись в поліцію.
  • Поповнення готівкою в терміналі самообслуговування: є претензія, OLX, квадроцикл. Отримувач на зв'язок не виходить, рекомендовано звернутись в поліцію.

Що вирішив суд? 

Суд вирішив відмовити жінці у задоволенні позову. Вона порушила не лише умови та правила надання банківських послуг, а і вимоги чинного законодавства України, якими врегульовані правовідносини між банком та клієнтом щодо використання рахунків.

"Позивачку обмежено в обслуговуванні з 23.09.2016 року, а з позовом вона звернулась лише 12.10.2023 року (дата відкриття провадження у справі), то як вбачається нею пропущено трирічний строк позовної давності", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube