Чоловік при отриманні двох посилок з-за кордону дізнався, що треба доплатити - Укрпошта пояснила, в чому справа

Читать на русском

Відправлення прямували до чоловіка понад 2 місяці

Читать на русском
Укрпошта
Чоловіку під час отримання двох міжнародних відправлень на Укрпошті вручили митне нарахування

Відправлення прямували до чоловіка понад 2 місяці

Чоловік отримав два відправлення з Латвії. Він надсилав Укрпошті документи підтвердження вартості. Однак у відділенні йому надали лист з митним нарахуванням. Свій коментар клієнт залишив 19 червня до публікації компанії.

Він цікавиться, як так вийшло, що після відправлення документів підтвердження вартості йому виставили митне нарахування. Клієнт Укрпошти вказав номери відправлень, аби надали роз'яснення щодо ситуації, яка з ним трапилася. За трекінгом поштового оператора відомо, що посилки відправили у квітні, а чоловік зміг їх отримати у червні. 

"Отримав два замовлення. Поясніть, як так вийшло, що відправляв вам документи підтвердження вартості, а на пошті отримав листа з митним нарахуванням", - цікавиться чоловік. 

Роз'яснення Укрпошти щодо митного нарахування 

В Укрпошті відреагували на коментар клієнта та надали роз'яснення. Інформуємо вас щодо перерахунку митних нарахувань:

  1. Якщо адресат не має документів або фактів, що підтверджують іншу вартість товару в поштовому відправлені, можна відправлення не забирати з відділення, а повідомити оператора про відмову від отримання. Дане відправлення повернеться відправнику. Для отримувача ця операція безкоштовна. Для відправника дрібного пакета та відправлення EMS – безкоштовно, а на міжнародні посилки може бути нарахований транспортний збір при отриманні в країні відправки.
  2. Якщо в адресата є документи, які підтверджують іншу вартість товару – митні платежі на відправлення можуть бути перераховані. Для цього адресату необхідно:
  • Заповнити заяву на перерахунок. Зразок заяви та шаблон для заповнення знаходиться за посиланням - внизу сторінки - в блоці «Розрахунок митних платежів для товарів від €150»,
  • Скановані копії заяви та додаткових матеріалів надіслати на електронну скриньку customs@ukrposhta.ua та в темі вказати: «Заява на перегляд митних платежів». Заява подається адресатом до одержання ним міжнародного поштового відправлення;
  • Копію заяви принести на відділення, яку оператор кріпить до відправлення або групи відправлень. На період перегляду митних нарахувань, міжнародне поштове відправлення зберігається у відділенні встановленим порядком, але не більше двох місяців від дня його надходження.
  • У разі перегляду/зміни митних нарахувань, на електронну адресу відділення надійде інформація, яка стане підставою для коригування суми митних нарахувань. Після коригування митних нарахувань, адресата проінформують про їх перегляд/зміну та можливість отримання даного відправлення.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.