Укрпошта пів року не може доставити посилку чоловіку, він переживає, що її виставлять на аукціон з продажу - реакція компанії

В Укрпошті заспокоїли чоловіка та повідомили, що його відправлення не втрачено

Укрпошта
Чоловік пів року не може отримати від Укрпошти посилку та переживає, що її виставлять на аукціон

Чоловік пів року не може отримати посилку. Він переживає, що Укрпошта виставить її на аукціон з розпродажу. Відповідний коментар він залишив 5 червня під публікацією компанії. Там запевняють, що його відправлення не втрачено та поїде за маршрутом після проходження обробки. 

Укрпошта вже пів року не може доставити чоловіку посилку. Він переймається тим, що поштовий оператор виставить її на аукціон. 

"Якщо ви протягом пів року не зможете доставити мою посилку, то чи є вірогідність того, що вона опиниться на вашому аукціоні з розпродажу?", - цікавиться чоловік. 

Реакція Укрпошти на коментар клієнта 

В Укрпошті відреагували на коментар чоловіка. Там вказують, що його відправлення не втрачено. 

"Розуміємо, що ви хвилюєтесь та хочемо вас заспокоїти - відправлення не втрачено, воно поїде за маршрутом, як тільки пройде обробку. Рекомендуємо очікувати доставку та відстежувати на офіційному сайті або в чат-боті Укрпошти", - заявили в Укрпошті. 

Укрпошта продаватиме на аукціонах посилки, які були не отримані протягом пів року

Укрпошта 10 травня повідомила, що впроваджує міжнародні практики щодо поводження з поштовими відправленнями, які були непотрібні й через це невручені протягом шести місяців. Такі посилки компанія виставлятиме на продаж у межах аукціонів на майданчику Prozorro.Sale. Аналогічний підхід є поширеним серед міжнародних поштових операторів і логістичних компаній, таких як Amazon, USPS, FedEx, Royal Mail та багатьох інших. Поштові відправлення, які отримувач не забрав протягом двох тижнів, Укрпошта відправляє назад відправнику. Якщо відправник протягом двох тижнів також не забирає посилку, то вона поступає на спеціально облаштований склад, де зберігається пів року. Впродовж цього періоду і отримувач, і відправник мають право за заявою отримати посилку. Якщо вони з якихось причин цього не зробили, то відтепер посилка може бути продана на аукціоні. Таким чином компанія отримає можливість компенсувати витрати, які вона понесла на логістику та зберігання поштових відправлень протягом цього періоду.

Початкова ціна за кожну непотрібну посилку становить 10 гривень. Посилки об'єднані в палети, які містять до 100 одиниць, і продаються як один лот. Лоти формуватимуться рандомно, а всі посилки продаватимуться нерозпакованими із видаленням адресної інформації. Ані компанія, ані потенційні покупці до оголошення результатів аукціону не знатимуть, що вони містять. Для усунення можливості корупційної складової щодо формування лотів працівники компанії не можуть брати участь в аукціонах.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube