Жінка отримала на Укрпошті зіпсовану посилку - у компанії розповіли, що робити в такій ситуації

Читать на русском

Клієнтка Укрпошти шокована станом посилки

Читать на русском
Укрпошта
В Укрпошті розповіли, що робити у разі надходження відправлення у пошкодженому стані

Клієнтка Укрпошти шокована станом посилки

Жінка отримала повернення посилки. Вона була шокована тим, у якому стані перебувало відправлення. Відповідну скаргу клієнтка залишила 29 травня у коментарі до публікації Укрпошти.

Клієнтка Укрпошти отримала посилку в пошкодженому стані. Вона вказує, що нібито її витягнули з річки.  

"Добрий день, 29 травня отримала повернення посилки по OLX доставці. Я була шокована. Посилка - коробка із взуттям - запакована в пакет. Отримала все розірване, мокре, взуття теж мокре. Таке враження, що його витягнули з річки. Як можна так ставитися до посилок та своєї роботи? Взуття зіпсоване і настрій теж. Ганьба вам", - скаржиться жінка.

Реакція Укрпошти на скаргу жінки

В Укрпошті відреагували на скаргу жінки. Там нагадали, що у разі надходження відправлення у пошкодженому стані в адресата є можливість скласти відповідний акт відразу у відділенні, написати заяву та ініціювати службову перевірку та отримати компенсацію. 

"Нам прикро, що трапилась така ситуація. Нагадаємо, що у разі надходження відправлення у пошкодженому стані в адресата є можливість скласти відповідний акт відразу у відділенні, написати заяву та ініціювати службову перевірку для того, щоб визначити, на якому саме етапі пересилання відправлення було пошкоджене. Під час даної перевірки також буде розглянута тема компенсації коштів", - порадили в Укрпошті. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.