В службі підтримки Монобанку розблоковувати карту тепер не хочуть, а тільки перевипускати
Чоловіку заблокували картку, бо він у додатку Монобанку зробив замовлення доставки їжі на 338 гривень. У службі безпеки фінустанови назвали причину такого кроку. Там вказують, що це було необхідно для захистку коштів від шахраїв.
Відповідну скаргу клієнт опублікував на сайті "Мінфіну". Своє замовлення чоловік зробив 1 січня 2024 року.
"1 січня 2024 року, в додатку Монобанк зробив замовлення на доставку їжі через популярний сервіс на суму 338 гривень. Монобанк вирішив що ця операція підозріла і заблокував мою карту, щоб як мені сказали в службі підтримки убезпечити мої кошти від шахраїв", - розповів клієнт.
В службі підтримки банку розблоковувати карту тепер не хочуть, а тільки перевипускати. Він не задоволений таким обслуговуванням.
"Служба підтримки явно не адекватна, тому що не вирішує проблем з додатком, а тільки їх створює. Таке враження, що там одні боти, а не живі люди", - вказав клієнт.
У Монобанк заявили, що безпека коштів це їхній пріоритет. Якщо клієнт повідомляє про підозрілу операцію і є ризик виникнення нових непідтверджених списань насамперед вони блокують картку.
"Далі, після детального аналізу та розбору ситуації, можливе розблокування картки або необхідний перевипуск. Ми передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення консультації. На жаль, оператори припустили помилки, при консультації після блокування картки. Нам шкода, що сталася така ситуація. Ми вжили заходів та провели до навчання, щоб такого більше не траплялось. Бачимо що на поточний момент питання з карткою вирішене. Вибачте, будь ласка, що ми дещо розчарували вас. Сподіваємось що наша з вами подальша співпраця приноситиме лише позитивні емоції", - додали у Монобанку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.