Мініатюрне міське авто з оригінальним дизайном має короткий капот, високу віконну лінію, великі "лупаті" фари та малі кути нахилу стійок даху
Китайським автовласникам приготуватися: FAW презентував новеньку "електричку" Bestune Pony. Це - компактний міський електромобіль з запасом ходу від 122 до 170 км, і, незважаючи на надмалі розміри (а в довжину сягає всього 3 метрів), він є чотиримісним. Проте головний сюрприз - ціна автівки. Вона продаватиметься від 4 до 4,8 тис доларів.
Про новинку повідомляє сайт Autohome. Там пишуть, що електромобіль FAW Bestune Pony заявлено, як нового конкурента для Wuling HongGuang Mini EV та Chery QQ Ice Cream. Власне, "Поні" - це мініатюрне міське авто з оригінальним дизайном. Воно має короткий капот, високу віконну лінію, великі "лупаті" фари та малі кути нахилу стійок даху. До опцій можна додати нестандартне двоколірне забарвлення та інші "фішки".
Розміри FAW Bestune Pony:
Попри зовнішню схожість зі Smart, "Поні" є чотиримісною автівкою - хоча, ніде правди діти, задні сидіння підійдуть радше дітям. А ще, наддешевий китайський електрокар оснастили цифровим щитком приладів і величезними кнопками на передній панелі. За доплату доступна камера заднього виду з 7,0-дюймовим екраном.
Новий FAW Bestune Pony оснастили 27-сильним мотором, який дозволяє розвивати 100 км/год. На вибір доступні батареї на 9,4 та 13,9 кВт∙год: запас ходу складає 122 і 170 км відповідно. Пізніше лінійку поповнить кабріолет.
Нагадаємо, раніше Інформатор повідомляв про ще один мікро-електромобіль. У Китаї надійшло в продаж міні-купе Zhidou Rainbow від Geely. Цей електромобіль має стати наймасовішим та дуже дешевим у виробництві аналогом бензиновим автівкам, і, ймовірно, його функція - витіснити авта із двигунами внутрішнього згоряння з автошляхів. А наразі "веселка" робить перші кроки.
Також ми писали про те, що Польща стала однією з перших європейських країн, де впроваджують безпілотні пасажирські автобуси. Транспорт буде курсувати вулицями міста Катовіце - щоправда, поки їхній маршрут складатиме 2 км, а у салоні буде знаходитись водій-оператор, який у разі складнощів "допоможе" штучному інтелекту. Але - підкреслимо - автобуси все одно працюватимуть абсолютно автономно.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.