ПриватБанк звернувся до власників пенсійних карток і пояснив, як уникнути затримок із виплатами
Деякі українські пенсіонери із картками від ПриватБанку стикаються із затримкою нарахування виплат. Про це свідчить один із відгуків пенсіонера на порталі "Мінфін".
У відгуках українець розповів, що оформив пенсійну картку від ПриватБанку ще в середині березня, але станом на початок травня так і не отримав очікуваних виплат. У ПФУ його запевнили, що не одержали від банку необхідних документів для зарахування пенсії.
"Пенсійну картку я отримав у середині березня. На 2 травня гроші не надійшли. Пенсійний фонд досі не отримав банківських документів на нарахування пенсії та відсилає мене до банку", - поскаржився пенсіонер.
Фахівці ПриватБанку заявили, що якщо людина нещодавно оформила пенсійну картку, то, щоб уникнути подібних затримок, можна самостійно передати необхідні дані до ПФУ. Отримати довідку про реквізити рахунку для нарахування пенсії можна через сервіс "Приват24".
"Отримати довідку по рахунку з реквізитами можливо у "Приват24" та надати її за потреби до Пенсійного фонду", - пояснили фахівці фінустанови.
Пенсія за віком призначається за зверненням особи з дня, наступного за днем досягнення нею пенсійного віку, якщо звернення відбулося не пізніше трьох місяців з дня настання такого віку.
Основні документи, які необхідно подати:
Якщо в реєстрі застрахованих осіб є відомості про стаж, набутий до 2004 року (роботодавцем чи застрахованою особою було подано для оцифрування трудову книжку, інші документи про стаж), пенсія за віком після досягнення 60 років за наявності необхідного страхового стажу призначається автоматично (без звернення особи).
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.