Як авторизуватись на вебпорталі електронних послуг ПФУ за допомогою електронного підпису: інструкція

Кваліфікований електронний підпис має силу, рівну власноручному підпису, тому його наявність робить зручною взаємодію з Пенсійним фондом

Пенсіний фонд, пенсія
Маючі КЕП можна отримувати певні послуги ПФУ

Кваліфікований електронний підпис (КЕП) - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Якщо авторизуватися на вебпорталі Пенсійного фонду України за допомогою КЕП, можна отримати певні пенсійні послуги.

Для авторизації на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису необхідно:

  • увійти на сторінку вебпорталу е-послуг ПФУ;
  • обрати варіант входу до системи «За КЕП» та АЦСК, де отримано
  • кваліфікований електронний підпис;
  • обрати файл ключа, увести пароль та натиснути «Увійти».

Авторизувавшись в особистому кабінеті за допомогою КЕП, є можливість:

  • переглянути дані про заробітну плату та страховий стаж;
  • отримати електронні довідки про страховий стаж, заробітну плату (форми ОК-5 та ОК-7), розмір пенсії тощо;
  • переглянути відомості електронної пенсійної справи;
  • подати запит на підготовку паперових документів;
  • перевірити відомості в електронній трудовій книжці;
  • переглянути історію своїх звернень до ПФУ тощо.

Що таке КЕП та де його отримати, дізнавайтеся за цим посиланням. 

Як увійти на вебпортал за допомогою КЕП, дивіться у відеоінструкції. 

Як швидко та зручно подати заяву на призначення пенсії

В ПФУ пояснили, що заяву на призначення пенсії можна подати дистанційно — через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Для подання заяви виконайте наступні кроки:

  • авторизуйтеся в особистому кабінеті на вебпорталі ПФУ за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису).
  • у лівому боковому меню оберіть розділ «Щодо пенсійного забезпечення» та натисніть на вкладку «Заява на призначення пенсії»;
  • ознайомтеся з короткою інструкцією та покроково заповніть атрибути заяви;
  • додайте заздалегідь відскановані документи та натисніть «Сформувати заяву»;
  • перевірте внесені до заяви дані, якщо все вірно, — натисніть «Підписати та відправити до ПФУ».

Згодом статус обробки заяви можна переглядати у вкладці «Мої звернення».

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube