Зберігати трудову книжку в електронному форматі більш раціонально, ніж у паперовому. Проте бувають випадки, коли під час її оцифрування виявили помилки. Як їх виправити, пояснили в Пенсійному фонді.
Пенсійний фонд надав алгоритм дій, якщо після оцифрування трудової книжки ви виявите, що створено неправильний чи некоректний електронний запис або ж наявні неточності чи хиби (за періоди страхового стажу після 01.07.2000). У такому разі потрібно:
- Авторизуватися в особистому кабінеті на вебпорталі (з використанням кваліфікованого електронного підпису);
- Створити повторне звернення (застраховані особи — у вкладці «Відомості про трудові відносини», роботодавці — у вкладці «Відомості про трудові відносини робітника»);
- Заповнити екранну форму;
- Повторно завантажити скановану копію титульного аркуша трудової книжки (для ідентифікації приналежності документа);
- Додати скановану копію сторінки із записами, які потребують уточнення;
- Додати скановану копію уточнювальної довідки (за необхідності).
Щоб вчасно виявити помилку, після передачі даних відстежуйте стан опрацювання звернень:
- «Електронна трудова книжка»
- «Дані ЕТК»
- «Відцифрована ЕТК».
У Пенсійному фонді закликали роботодавців ознайомити усіх працівників з результатами оцифрування, оскільки від зарахування страхового стажу залежить право на майбутню пенсію.
Як швидко та зручно подати заяву на призначення пенсії
У ПФУ пояснили, що заяву на призначення пенсії можна подати дистанційно — через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Для цього потрібно підготувати кольорові скан-копії документів:
- паспорт;
- ідентифікаційний код;
- документи про страховий стаж (трудова книжка, диплом про навчання на денній формі, військовий квиток, та ін.);
- довідка про заробітну плату за 60 місяців підряд по 30.06.2000 (за бажанням);
- реквізити банківського рахунку (якщо обрано спосіб виплати через банк);
- фотографію для пенсійного посвідчення (2,5х3);
- свідоцтво про шлюб у разі зміни прізвища жінкою.
- підключити смс-інформування від Пенсійного фонду.
Для подання заяви виконайте наступні кроки:
- авторизуйтеся в особистому кабінеті на вебпорталі ПФУ за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису).
- у лівому боковому меню оберіть розділ «Щодо пенсійного забезпечення» та натисніть на вкладку «Заява на призначення пенсії»;
- ознайомтеся з короткою інструкцією та покроково заповніть атрибути заяви;
- додайте заздалегідь відскановані документи та натисніть «Сформувати заяву»;
- перевірте внесені до заяви дані, якщо все вірно, — натисніть «Підписати та відправити до ПФУ».
Згодом статус обробки заяви можна переглядати у вкладці «Мої звернення».
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: