До 1000 км на електричній тязі: Renault показав плагін-гібридну версію кросовера Rafal E-Tech

Читать на русском

Французький автовиробник презентував високопродуктивну плагін-гібридну версію свого флагманського кросовера Rafal E-Tech 4x4 з батареєю на 22 кВт-год й гібридною установкою на 300 "коників"

Читать на русском
Renault показав плагін-гібридну версію кросовера Rafal E-Tech
Заявлений розгін до 100 км/год – 6,4 секунди, що є досить непоганим показником для плагін-гібридного кросовера

Французький автовиробник презентував високопродуктивну плагін-гібридну версію свого флагманського кросовера Rafal E-Tech 4x4 з батареєю на 22 кВт-год й гібридною установкою на 300 "коників"

Renault презентував високопродуктивну плагін-гібридну версію свого флагманського кросовера Rafal E-Tech 4x4. Новинка має батареєю на 22 кВт-год й гібридну установку на 300 к.с., що дозволяє подолати тисячу км на електричній тязі. Заявлений розгін до 100 км/год – 6,4 секунди, що є досить непоганим показником для плагін-гібридного кросовера.

Силова установка Renault Rafal E-Tech 4x4 являє собою поєднання 1,2-літрового трициліндрового двигуна E-tech на 150 к.с. з допоміжним стартер-генератором й основним електродвигуном потужністю 70 к.с., встановленого на передній вісі та електромотора на задній, які утворюють постійній активний повний привід. Загальна потужність Rafale E-Tech становить 300 к.с., а сумарний запас ходу – понад 1000 км. Силова установка працює в поєднанні з безмуфтовою КПП.

Заявлений розгін до 100 км/год – 6,4 секунди. Автовиробник заявляє, що новинка має витрату пального на рівні 5,8 л/100 км, навіть коли батарея повністю розряджена. А швидкість заряду батареї від струму потужністю 7,4 кВт становить майже 3 години. Новинка доступна у двох комплектаціях: Esprit Alpine й Atelier Alpine. Модель початкового рівня майже повністю ідентична вже наявній версії E-Tech на 200 к.с.

Флагманська версія Atelier Alpine має особливий колір кузова Satin Summit Blue, спойлер, 21-дюймові колісні диски та унікальне налаштування шасі з інтелектуальною системою підвіски з регулюванням, над яким працювали інженери Alpine.

До того ж, водій зможе самотужки обирати окремі режими керування (Comfort, Dynamic, Sport), завдяки системі 4Control, які будуть доступні з усіма режимами їзди (Eco, Comfort, Sport і MySense), окрім зимового (Snow), згідно з якими характер та поведінка автомобіля буде змінюватись. Як повідомляє Renault, новий плагін-гібрид Renault Rafale E-Tech 4x4 буде доступний з осені, коли автомобілі надійдуть до дилерів.

Культовий Citroen DS відновлять у стрімкому дизайні, а Opel презентував новий Frontera

Нагадаємо, днями Інформатор писав, що концерн Stellantis планує відродити культовий Citroen DS. Для цього компанія DS Automobiles, що входить до складу концерну, вже розробляє дизайн та начиння нової автівки. Вимоги часу передусім: вона буде електричною, розкішною та стильною.

Також ми розповідали, що у Opel показали новий бюджетний кросовер Frontera 2025 модельного року. Він побудований на модульній платформі CMP, що єднає модель з низкою "сусідів" по ринку. Також новий кросовер є більшим за Mokka, однак дещо поступається за габаритами Grandland. Проте Frontera дешевша за них обох. Втім, у спорідненості автівки з іншими однокласниками є й вади - це сказалося на дизайні.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.