Цікаво, що японський автовиробник вважає, що досі має ринок збуту, що дозволить йому рестартувати нову-стару модель автомобіля
Японський автовиробник Suzuki готує до прем'єри свою давно забуту автівку - Cappuccino. З лінійки моделі вона зникла ще 1998 року, а тепер отримає нове ідейне наповнення - стане недорогою спортивною моделлю. Нині виглядає трохи дивним, що деякі автовиробники готові витрачати ресурс на подібні автівки, а от у 1990-ті це здавалося непоганою ідеєю.
Новий Suzuki Cappuccino, як повідомляє Carscoops, збільшиться в довжину до 4000 мм, отримає колісну базу 2480 мм і ширину кузова 1700 мм. Висота становитиме 1230 мм. Власне, це - компактний родстер, розрахований на двох людей.
Вага машини становитиме приблизно 1100 кг. Але в другому поколінні машина все ж таки стане більшою. Для порівняння, старий Cappuccino 1991 року в довжину досягав 3,3 м. А от двигун минулої моделі не перевищував обсягом 0,65 л. А новинка отримає вже 1,3-літровий двигун потужністю до 150 к.с.
Такий же двигун отримають схожі за розміром моделі Toyota та Daihatsu. У другому випадку це нове покоління Daihatsu Copen. Тобто йдеться про поєднання зусиль кількох компаній для створення технічно схожих машин. У цьому немає нічого поганого, якщо завдяки таким рішенням сегмент недорогих спортивних автомобілів стане ширшим.
Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав про те, що Volkswagen готує для своїх клієнтів новеньку "заряджену" автівку. Йдеться про Golf R, він якраз проходить тестування на автодромі у Нюрбургрингу. А хетчбек та універсал у яскраво-синьому камуфляжі автовиробник вже показав на офіційному відео.
Також ми розповідали, що Subaru провела презентацію свого спортивного седана WRX tS. Першими на новинку дозволили поглянути мешканцям Стаффорда, штат Коннектикут, які зібралися минулими вихідними на фестиваль ентузіастів цієї марки автівок - "Wicked Big Meet". Нова модель вийшла досить цікавою зовні, втім, спортивні показники в неї досить посередні. У вільний продаж вона поступить напочатку 2025 року.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.