Вже спортивна, але ще не топ: Subaru підігріла модель WRX версією tS

Subaru провела презентацію свого спортивного седана WRX tS: під капотом - 2,4-літровий турбодвигун на 275 к.с., а от вибір трансмісії обмежено лише механікою

Subaru презентувала нову модель WRX tS
У передньому ряду встановлені крісла Recaro Performance із розвиненою бічною підтримкою

Subaru провела презентацію свого спортивного седана WRX tS. Першими на новинку дозволили поглянути мешканцям Стаффорда, штат Коннектикут, які зібралися минулими вихідними на фестиваль ентузіастів цієї марки автівок - "Wicked Big Meet". Нова модель вийшла досить цікавою зовні, втім, спортивні показники в неї досить посередні. У вільний продаж вона поступить напочатку 2025 року.

Ринок США залишається пріоритетним для японського бренду, що Subaru продемонструвала днями, влаштувавши презентацію моделі WRX tS прямо посеред фестивалю. Зазначимо, що саме дебютний показ Subaru WRX відбувся ще у вересні 2021 року, а нині йдеться про зміну покоління авто. Із оновлень - модульна платформа SGP (Subaru Global Platform), яку японці показали у "підігрітій" версії WRX TR. Зараз настав час Subaru WRX tS.

Повноцінної гарячої STI-версії у нинішнього WRX немає. Новий WRX tS від спортивного підрозділу Subaru Tecnica International розглядається як його альтернатива. Як і у WRX TR, у нього немає люка в даху. Це дозволило збільшити висоту кузова та знизити центр ваги.

А от всередині салону з’явилися декоративні елементи синього кольору. Килимки для підлоги прикрашені емблемами "WRX tS". У передньому ряду встановлені крісла Recaro Performance із розвиненою бічною підтримкою.

WRX tS дісталося модернізоване шасі та адаптивні амортизатори від того WRX GT з трьома режимами роботи: Comfort, Normal та Sport. Спецверсія WRX TR поділилася з новим спорт-седаном посиленими гальмами Brembo (шестипоршневі спереду, двопоршневі ззаду). Також йому дісталися збільшені гальмівні диски й колодки та супорти "фірмового" золого кольору.

Під капотом — 2,4-літровий оппозитний турбодвигун FA24 від базового Subaru WRX. Віддача агрегату — 275 к.с. та 350 Нм крутного моменту. Працює він у парі з безальтернативною шестиступінчастою "механікою". Тоді як "звичайний" WRX доступний ще й із варіатором.

"Європеєць з КНР" та новенький розкішний електроJeep

Нагадаємо, днями Інформатор розповідав, що Cupra Tavascan, SUV-купе з електроприводом, готується до виходу у серію. Причому вироблятися авто, розроблене у Барселоні, буде у КНР, принаймні так стверджує автомобільна преса. Очікується, що кросовер надійде в серійне виробництво у 2024 році після презентації прототипу на виставці IAA.

Також ми писали про те, що Jeep офіційно представив свою модель Wagoneer S. Це перша "безкомпромісна" електричка автовиробника, і вона має вражаючі характеристики: потужність двигуна 600 к.с., а розгін до 100 км/год займе 3,4 секунди. Запасу ж батареї вистачить майже на 500 км ходу.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube