Розкішний, електричний, але вже не всюдихідний: Jeep представив кросовер Wagoneer S

Абсолютно нова модель "електрички" має вражаючі характеристики: потужність двигуна 600 к.с., розгін до 100 км/год за 3,4 секунди і запас ходу майже на 500 км

Jeep представив кросовер Wagoneer S
Плавні ергономічні лінії кузова й використання правильних з погляду аеродинаміки рішень дозволили зменшити коефіцієнт лобового опору до мінімуму

Jeep офіційно представив свою модель Wagoneer S. Це перша "безкомпромісна" електричка автовиробника, і вона має вражаючі характеристики: потужність двигуна 600 к.с., а розгін до 100 км/год займе 3,4 секунди. Запасу ж батареї вистачить майже на 500 км ходу.

Автоновинку презентували у Нью-Йорку. Її побудували на платформі STLA-Large. Всередині - батарея ємністю на 100,5 кВт-год, яка, як заявляє компанія, забезпечить прогнозований запас в ходу в 480 км. Про представлення нового авта повідомляє Motor1.

Динаміка розгону становить 3,4 секунди до 100 км/год, що робить його швидшим за 707-сильний Jeep Grand Cherokee Trackhaw. Наразі авто представлено лише в одному варіанті потужністю в 600 к.с. й 837 Нм крутного моменту з повним приводом. Новий Wagonner S дещо менший за Grand Cherokee й має довжину в 4886 мм, 2123 мм в ширину і висоту в 1645 мм.

Автовиробник не вказав максимальну швидкість заряджання. Втім, Dodge Charger, що має таку ж архітектуру, може приймати заряд до 350 кВт. Ймовірно, новинка від Jeep має подібний показник. Відомо, що батарея Wagoneer S може зарядитись з 20 до 80% всього за 23 хвилини на станціях швидкої зарядки.

Jeep заявив, що модель отримала технологію "від’єднання" переднього електромотору під час руху, що має позитивно вплинути на витрату енергії. Окрім цього, кросовер має режими руху "Сніг" і "Пісок", хоча немає регульованої пневматичної підвіски, доступної на Grand Cherokee і Wagoneer.

Модель має найнижчий коефіцієнт лобового опору, який становить 0,29. Цього вдалось досягнути завдяки плавним ергономічним лініям кузова й використанню правильних з погляду аеродинаміки рішень, таких як ручок врівень з кузовом, плавників для подальшого посилення повітряного потоку, аеродинамічних ковпаків.

Зовні збереглися характерні для Jeep елементи - такі, як декоративна решітка радіатора з семи планок, які мають підсвітку. Окрасою інтер’єру є інформаційно-розважальна система Uconnect 5, яка використовує 2 центральних дисплеї, цифрову панель приладів та 10,5-дюймовий екран для пасажира. Версія Launch Edition також отримала аудіосистему з 19 динаміками та другий ряд сидінь з вентиляцією та підігрівом.

Ймовірно, згодом компанія Jeep розширить лінійку електричного Wagoneer S, представивши доступнішу версію, адже вартість поточної версії Launch Edition становить 72 тисячі доларів. За чутками, модель можуть обладнати бензиновим двигуном, адже платформа STLA Large дозволяє це зробити.

Нову модель Optiq представив Cadillac, а китайці вивели зі стайні Changan Avatr 07

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що компанія Cadillac рішуче прямує до повного переходу на електромобілі до 2030 року. З цією метою бренд офіційно представив нову модель Optiq - кросовер-електричку з характерною для Cadillac зовнішністю та цікавими показниками. Наразі відомо про дві глобально різні комплектації автівки - для ринків КНР (бідніша) та США (повна і, відповідно, дорожча).

Також ми розповідали, що оновлення модельного ряду зробили у китайській компанії Changan, що випускає електромобілі під брендом Avatr. Автовиробник представив новий кросовер Avatr 07. Не дивно, що він позиціонується, як конкурент Tesla Model Y. Власне, модель з’явиться для детального вивчення вже наприкінці червня, а поки є перші офіційні фото.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube