Тримайтесь, фанати: Porsche випустив гібридну версію легендарного 911

Читать на русском

Серед удосконалень, які отримав базовий 911 Carrera, особливо виділяється нова гібридна силова установка 911 Carrera GTS, а "фішкою" новинки буде інтеграція двох гібридних систем

Читать на русском
Porsche випустила гібридну версію легендарного 911
За замовчуванням автівка стала двомісною, але опція задніх сидінь доступна безкоштовно

Серед удосконалень, які отримав базовий 911 Carrera, особливо виділяється нова гібридна силова установка 911 Carrera GTS, а "фішкою" новинки буде інтеграція двох гібридних систем

Porsche представила гібридну версію знакового спортивного авта 911 в рамках оновлення 992-го покоління. Серед удосконалень, які отримав базовий 911 Carrera, особливо виділяється нова гібридна силова установка 911 Carrera GTS. А "фішкою" новинки буде інтеграція двох гібридних систем.

Про оновлення пише Аrstechenica. За даними видання, у оновленому 911 Carrera GTS зберігся шестициліндровий опозитний двигун, об'єм якого збільшено до 3,6 л. порівняно з 3,0 л. у попередньої версії. Двигун генерує 478 к.с. (357 кВт) і 570 Нм крутного моменту, що трохи більше потужності, ніж у попередньої моделі.

Найголовніше у компонуванні - це інтеграція двох гібридних систем. Синхронний двигун із постійним збудженням встановлений у восьмиступінчасту коробку передач PDK, додаючи 54 к.с. (40 кВт) і 150 Нм крутного моменту. Він може передавати потужність на колеса і забезпечувати рекуперацію енергії при гальмуванні. Другий мотор-генератор вбудований в односпіральний турбокомпресор, допомагаючи створювати наддув або збирати електричну енергію з вихлопних газів, як у системах MGU-H у Формулі-1.

Під переднім капотом міститься високовольтна тягова батарея на 400 В, ємністю 1,9 кВтг. Незважаючи на додавання гібридної системи, гібридна трансмісія 911 Carrera GTS розвиває загальну потужність у 532 к.с. (398 кВт) і 609 Нм крутного моменту, що лише на 47 кг важче за стару версію.

911 за замовчуванням став двомісним, але опція задніх сидінь, придатних для маленьких дітей або домашніх тварин, залишається доступною безкоштовно. Гібридний 911 Carrera GTS пропонується із заднім або повним приводом у трьох варіантах кузова: купе, кабріолет і тарга. Всі вони оснащені восьмиступінчастою коробкою передач PDK, оскільки гібридна трансмісія не передбачає використання механічної коробки передач.

Вартість GTS починається від 164 тис доларів за 911 Carrera GTS і 178 тис доларів за кабріолет Carrera GTS. Повнопривідна версія Carrera 4 GTS коштує від 172,7 тис., а версії Carrera 4 GTS Cabriolet і Targa — від 186 тис доларів. Поставки GTS очікуються наприкінці 2024 року.

Злий жовтий Toyota S-FR та бензиновий бунт японців

Нагадаємо, днями Інформатор писав, що Toyota може доповнити лінійку моделей невеликим спортивним купе. Йдеться про вже забутий концепт-кар S-FR, який створили спеціально для Токійського автосалону 2015 року. Доречі, для його запуску Toyota може об'єднатися з Daihatsu й Suzuki

Також ми розповідали про те, що троє японських автовиробників, Toyota, Mazda і Subaru, оголосили про спільну роботу над новими двигунами внутрішнього згоряння. Їхнє рішення йде врозріз із загальною тенденцією на використання "зелених" електричних двигунів, втім, і ці троє також кажуть про використання у своїх двигунах вуглецево-нейтрального палива. А об'єднатися вирішили заради зниження витрат.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.