Бунт проти електромобілів: Toyota, Mazda і Subaru об'єдналися заради випуску бензинових двигунів

Співпраця компаній спрямована на прискорення процесу створення нових силових агрегатів, причому домовилися так: кожна компанія розроблятиме власні фірмові двигуни, що відображатимуть їхні унікальні технології та філософію

Toyota, Mazda і Subaru об'єдналися заради випуску бензинових двигунів
Двигуни 4GR-FSE від Toyota та 13B-MSP Renesis від Mazda. Фото wikipedia

Троє японських автовиробників, Toyota, Mazda і Subaru, оголосили про спільну роботу над новими двигунами внутрішнього згоряння. Їхнє рішення йде врозріз із загальною тенденцією на використання "зелених" електричних двигунів, втім, і ці троє також кажуть про використання у своїх двигунах вуглецево-нейтрального палива. А об'єднатися вирішили заради зниження витрат.

Про спільне рішення японські автовиробники повідомили на прес-конференції. Співпраця спрямована на прискорення процесу створення нових силових агрегатів. Домовилися так: кожна компанія розроблятиме власні фірмові двигуни, що відображатимуть їхні унікальні технології та філософію.

Відтак, Toyota зосередиться на рядних чотирициліндрових двигунах, Mazda — на роторних, а Subaru — на опозитних двигунах. Ці нові двигуни будуть сумісні з різними видами вуглецево-нейтрального палива, включно з рідким воднем, біопаливом і синтетичним паливом.

Mazda представила одно- і двороторні двигуни для своїх електромобілів. У концептах спортивного автомобіля MX-30 і Iconic SP роторний двигун використовується як генератор для зарядки акумулятора, не маючи механічного зв’язку з колесами. Mazda заявляє, що ці двигуни "в даний час використовуються для генераторів", що може натякати на можливі зміни в майбутньому.

Toyota продемонструвала два нових рядних чотирициліндрових двигуни: 1,5-літровий агрегат і більший 2,0-літровий двигун, акцентуючи увагу на їхній високій продуктивності та тепловій ефективності.

Subaru представила гібридну систему наступного покоління в прототипі Crosstrek. Поточна версія моделі третього покоління, що продається в США, не має гібридної опції, але на інших ринках пропонується з електрифікованою установкою, що поєднує 2,0-літровий опозитний двигун з електромотором потужністю 12,3 кВт і невеликим літій-іонним акумулятором.

Незважаючи на спільну роботу, компанії повідомили, що залишаються конкурентами. Вони прагнуть зробити майбутні моделі автомобілів більш економічними за рахунок зменшення розмірів двигунів і підвищення їхньої продуктивності. Це також дасть дизайнерам більше свободи у створенні аеродинамічних форм.

Основною метою співпраці є інтеграція двигунів внутрішнього згоряння, акумуляторів та інших електроприводів в автомобілі наступного покоління. Toyota, Mazda та Subaru сподіваються, що ці розробки принесуть користь для створення захопливих та продуктивних автомобілів, водночас зменшуючи їхній екологічний слід.

Ford планує створити седан на базі Mustang, а лондонці замовили "даблдекери" в КНР

Нагадаємо, раніше Інформатор повідомляв, що китайська корпорація BYD Co Ltd постачатиме нові двоповерхові електробуси для Лондона. Автовиробник спеціально розробив модель BYD BD11 для британської столиці. Місто вже замовило чималу партію техніки, вона складатиме щонайменте сто машин.

Також ми писали про те, що Ford розглядає ймовірність створення нового седану під назвою Mustang. Причому автовиробник думає над ідеєю досить довго, незважаючи на те що ідея сімейного Mustang може не знайти розуміння у фанатів марки. У Ford вже навіть показали ескізи дизайну седана - це все ще "Мустанг", хоча він і має нове ідеологічне наповнення.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube