Червоне то журба: знамениті лондонські двоповерхові автобуси тепер будуть виробляти у Китаї

Китайська корпорація BYD Co Ltd постачатиме нові двоповерхові електробуси для Лондона, вони зможуть проїхати до 644 км на одному заряді

Китайська корпорація BYD Co Ltd постачатиме нові двоповерхові електробуси для Лондона
Перша партія моделей розроблена спеціально для Лондона, а наступні моделі адаптовані до потреб різних регіонів Великобританії, кажуть у компанії

Китайська корпорація BYD Co Ltd постачатиме нові двоповерхові електробуси для Лондона. Автовиробник спеціально розробив модель BYD BD11 для британської столиці. Місто вже замовило чималу партію техніки, вона складатиме щонайменте сто машин.

Як повідомляє китайське видання Kejihui New Media, новий автобус має довжину 10,9 метра і може вмістити до 90 пасажирів. BYD BD11 — це перший електричний автобус власної розробки BYD, який пропонується на ринку Великобританії. Його презентація відбулася в Лондонському автобусному музеї, де також розміщено перший електричний автобус на шасі BYD K9E, присвячений мережі громадського транспорту Лондона.

"Перша партія моделей розроблена спеціально для Лондона, а наступні моделі адаптовані до потреб різних регіонів Великобританії. Нашою перевагою є те, що ми самі виробляємо двигуни, батареї та блоки керування і тому можемо запропонувати нижчу ціну", – заявив на презентації автобуса у Лондоні генеральний менеджер комерційного транспортного підрозділу BYD у Великій Британії Френк Торп.

BYD BD11 став найновішим транспортним засобом, який оснащено відомою батареєю Blade Battery від BYD місткістю до 532 кВт-год. Її заряду вистачає на пробіг до 644 км. Виробник пропонує гнучкі та швидкі варіанти зарядки, підтримуючи її подвійним пістолетом і швидку зарядку пантографа до 500 кВт. З такими можливостями BYD BD11 можна зарядити в найкоротші терміни, від 0 до 100 відсотків всього за дві години.

Салон розрахований на інтенсивне використання в умовах великого міста
Салон розрахований на інтенсивне використання в умовах великого міста

Акумулятор Blade Battery інтегрований у шасі, щоб зменшити вагу, збільшити запас ходу та забезпечити високий рівень стабільності та маневровості, а також збільшити внутрішній простір для пасажирів. Легка батарея була розроблена, щоб покращити використання простору на 50% у порівнянні з традиційною батареєю, зберігаючи при цьому високий рівень щільності енергії, – кажуть у BYD.

BYD BD11 приводиться в рух двома 204-сильними електродвигунами потужністю 150 кВт, що розташовані в колесах. Двигуни, що об’єднують кілька функцій в одному вузлі, використовують інноваційний контролер 6-в-1, який спрощує електроніку автомобіля для підвищення надійності. Елементи керування електродвигуном, блок керування рульовим управлінням, контролер повітряного компресора, перетворювач постійного струму та блок розподільника електроенергії об’єднані в єдиний пакет.

Двигун 6-в-1 використовує передову технологію карбіду кремнію (SiC), яка забезпечує вражаючий ККД 99,5% зі зменшенням ваги на 15% порівняно з традиційними контролерами відповідно до BYD. При цьому BYD поєднує плоский дріт та безмасляне рішення для зменшення ваги на 15% порівняно зі звичайними двигунами.

Конструкція двигуна дозволяє ефективніше використовувати простір, а також покращує охолодження для підвищення продуктивності та вихідної потужності. Він забезпечує крутний момент до 600 Нм для швидкого прискорення, що особливо важливо на крутих схилах.

Ford Mustang стане седаном, а Lancia оголосила про перезапуск моделі Ypsilon

Нагадаємо, раніше Інформатор писав про те, що Ford розглядає ймовірність створення нового седану під назвою Mustang. Причому автовиробник думає над ідеєю досить довго, незважаючи на те що ідея сімейного Mustang може не знайти розуміння у фанатів марки. У Ford вже навіть показали ескізи дизайну седана - це все ще "Мустанг", хоча він і має нове ідеологічне наповнення.

Також ми повідомляли, що Lancia, яка входить в альянс Stellantis, презентувала "гарячу" комплектацію Ypsilon HF. Це - перша за десятиліття версія спортивного хетчбека. І хай би якою проблемною не була італійська марка, та автівка вийшла дійсно цікавою - і з непоганими спортивними даними. Їх зафіксовано окремо, у ралійній версії авта.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube