Китайський концерн оголосив про плани вивести на ринок ЄС дві електричні моделі, одна з яких, Dongfeng 007, має двері у формі "крила чайки", що піднімаються догори як у відомого італійського автовиробника
Китайський автовиробник Dongfeng продаватиме в Європі доступні електромобілі. Серед новинок, що поїдуть на європейський ринок, - цікавий обтічний седан 007 із дверима в стилі Lamborghini та міський хетчбек Box. Цікаво, що збиратиме їх Dongfeng "викрутковим" методом на одному з заводів у ЄС - це робитимуть, щоб уникнути великого мита саме на китайські "електрички".
Концерн Dongfeng оголосив про плани вивести на ринок ЄС дві електричні моделі. Як пише сайт Motor1, перша з них - великий седан Dongfeng 007, друга - це недорогий компактний електрокар Box. Їх планують поставити до шоурумів марки у Великій Британії та деяких країн ЄС вже у першому кварталі 2025-го.
При цьому Dongfeng хоче уникнути високого мита на китайські електромобілі, задля чого виробник планує налагодити збірку автомобілів у ЄС. Скоріше за все, їх виготовлятимуть у Італії "викрутковим" методом із вже готових машинокомплектів.
Зазначимо, що електромобіль Dongfeng 007 – "глобальна" версія моделі, яка в Китаї продається під назвою eπ007. 4,9-метровий седан вирізняється обтічним дизайном, а головною його "фішкою" є двері, що піднімаються догори – як в Lamborghini.
Китайський електромобіль пропонують у версіях потужністю 218-544 к.с. із запасом ходу 530-620 км. Топовий варіант стартує до 100 км/год за 3,9 с. Ціна Dongfeng eπ007 у Китаї стартує з 22 тисяч доларів, проте в Європі він буде дорожчим.
А компактний чотириметровий хетчбек Box у Китаї відомий, як Dongfeng Nammi 01. Його випускають із 95-сильним мотором, а максимальна швидкість становить 140 км/год. Доступні модифікації із запасом ходу 330 та 430 км. Оснащення включає великий тачскрін та двонаправлену зарядку. Ціна в Китаї — усього від 11 тисяч доларів.
Нагадаємо, днями Інформатор повідомляв про те, що південнокорейська компанія KG Mobility, раніше відома як SsangYong, презентувала нову версію свого кросовера Torres. Авто перетворили на комерційний фургон-Van з електромотором. Його вантажний відсік має об'єм у 1462 л, що спрощує використання авта у комерційних цілях, а під капотом знаходиться 207-сильний електродвигун, що дає змогу проїхати без підзарядки 411 км.
Також ми розповідали, що у Мережі з'явилися шпигунські світлини нового Volkswagen Atlas, сфотографованого під час випробувань у Альпах. Автівку спробували закамуфлювати під "звичайну" іншу модель авта - втім, хитрощі інженерів видали деталі. Саме ця автівка очікується на ринку вже у 2026 році, тож можна вважати ці світлини "дуже завчасною прем'єрою".
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.