Стиль на букву S - шпигуни сфотографували Audi S7 Avant у спортивному виконанні

Читать на русском

Модель не типова, серед її найприкметніших особливостей вихлоп одразу на 4 труби, тож, ймовірно, тестували модель S, оскільки версії RS мають 2 труби і не таку занижену спортивну підвіску

Читать на русском
Audi S7 Avant шпигунські фото
Авто має низький кліренс і агресивніший дизайн бамперів. Фото Carscoops

Модель не типова, серед її найприкметніших особливостей вихлоп одразу на 4 труби, тож, ймовірно, тестували модель S, оскільки версії RS мають 2 труби і не таку занижену спортивну підвіску

У мережі з'явилися шпигунські світлини нового Audi S7 Avant. Автівка буде гібридною (PHEV), а ще, отримає нову, не порівнювану з попередніми моделями, решітку радіатора та 4-ствольний вихлоп. В цілому ж дизайн став агресивнішим та більш спортивним.

Першими нові фото оприлюднило видання Carscoops. Модель не типова: її найприкметніші особливості - це вихлоп одразу на 4 труби (ймовірно, тестували модель "S", оскільки версії "RS" мають 2 труби і не таку занижену спортивну підвіску). Також прототип отримав унікальну решітку радіатора.

Також зовні помітно, що авто має низький кліренс - відтак, йдеться все ж таки про модель "S", і агресивніший дизайн бамперів. Решта дизайну майже ідентична стандартному A7, окрім прихованих дверних ручок та задніх ліхтарів у формі бумеранга.

Про технічні характеристики новинки поки що відомо небагато. Подейкують, що модель побудована на архітектурі PPC (Premium Platform Combustion), яка також буде використовуватися для A5 і Q5 наступного покоління. Очікується, що універсал використовуватиме гібридну силову установку, яка буде менш потужною за RS7 Avant.

Поточний S6 Avant має 3,0-літровий TDI V6 потужністю 344 к.с. 700 Нм крутного моменту. Це дозволяє універсалу розганятися від 0-100 км/год за 5,1 секунди, перш ніж досягти обмеженої максимальної швидкості 250 км/год.

Домашнє левеня Peugeot 5008 та хижий баварець

Нагадаємо, раніше Інформатор писав про те, що на ринок вийшов кросовер Peugeot 5008 нового покоління. Автівці змінили дизайн, додавши більш функціональну (і ефектну) світлотехніку, та сучасніше оснащення. Треба сказати, що авто дещо здорожчало після модернізації - проте має досить широкий фанатський клуб, щоб дозволити собі підвищувати ціну.

Також ми розповідали, що BMW M3 - одна з найбажаніших спортивних моделей середнього класу - отримала важливі оновлення модельного ряду у новому 2024 модельному році. Це невеликі зміни у зовнішності: інженери переробили фари, поєднавши ближнє і дальнє світло в єдиному модулі. А також електронне начиння: із новою версією BMW M3 Sedan і BMW M3 Touring також дебютує останнє покоління iDrive на базі операційної системи BMW 8.5.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.