Оновлення баварських автівок означає невеликі зміни у зовнішності: інженери переробили фари, поєднавши ближнє і дальнє світло в єдиному модулі, а також електронне начиння
BMW M3 - одна з найбажаніших спортивних моделей середнього класу - отримала важливі оновлення модельного ряду у новому 2024 модельному році. Це невеликі зміни у зовнішності: інженери переробили фари, поєднавши ближнє і дальнє світло в єдиному модулі. А також електронне начиння: із новою версією BMW M3 Sedan і BMW M3 Touring також дебютує останнє покоління iDrive на базі операційної системи BMW 8.5.
Перш за все, повнопривідні моделі стали більш продуктивними, отримавши на 20 к.с. більше. Тепер "під капотом" вже 530 "конячок". А от задньопривідна версія M3 Competition повинна задовольнятися "всього" 510 к.с. Для того, щоб розігнатися з нуля до 100 км/год, седану достатньо 3,5 секунди - універсал робить "сотню" на 0,1 секунди повільніше.
Помітних змін у дизайні немає: залишилися і обриси кузова, і велетенська радіаторна решітка. А от фари зазнали модернізації, тепер у одному модулі поєднано ближнє і дальнє світло. А кожен із двох вертикальних світлодіодів у формі стріли служить габаритним і денним ходовим вогням, а також індикаторами. А у якості додаткової опції доступні ще й адаптивні світлодіодні фари з матричним дальнім світлом без відблисків.
M3 отримала також спортивне кермо нового дизайну, яке вперше має сплощений обід. Кермо M з алькантари в такому ж дизайні та з відповідним набором функцій також вперше доступне як опція, так само, як і функція обігріву. Крім того, стандартне розсіяне освітлення салону тепер включає контурне світло, що вбудоване у кришку центральних вентиляційних отворів.
Що важливо, з новою версією BMW M3 Sedan і BMW M3 Touring також дебютує останнє покоління iDrive на базі операційної системи BMW 8.5. Повністю цифрова мережа відображення, яка складається з 12,3-дюймового інформаційного дисплея та 14,9-дюймового дисплея керування, тепер також відображає, серед іншого, спеціальні дисплеї M.
Оновлений BMW M3 вийде на ринок у липні 2024 року. Ціни в Німеччині починаються від 94,2 тисяч євро за седан M3 і 100 400 євро за седан Competition. За повний привід xDrive потрібно віддати 105,3 тисяч євро, а Touring, який доступний лише як Competition M xDrive, коштує 106,3 тисяч євро.
Нагадаємо, раніше Інформатор писав про те, що BMW готує до прем'єри оновлене авто 1 series. Компактна модель традиційно залишиться найдешевшим автомобілем баварського бренду. А от зовні вона стане цікавішою: після рестайлінгу її лінії стануть різкішими, може отримати повністю нову архітектуру і навіть водневий двигун.
Також ми розповідали, що Audi презентувала оновлений електрокросовер Q5 e-tron. Новинку показали у рамках автосалону в китайському Шеньчжені. Кросовер змінився зовні, став більш технологічним всередині і тепер може проїхати до 550 км на одному заряді батареї. До того ж, автівка одразу поїхала до китайських автосалонів - дуже обмеженим тиражем у 50 штук.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.