Зменшення очікувань від саме цієї моделі у південнокорейського бренду було пов'язане з невдачами за океаном, у США Kia K9 зазнала нищівної поразки
Kia представила другий фейсліфтинг для седана K9 зі змінами всередині та зовні. Вони не надто принципові: оновлено передню решітку радіатора, колеса, колір кузова. Але від цього флагманський седан не став виглядати менш сучасним чи стильним - крім того всередині з'явилося ще більше "фішок", як-от пасажирське крісло з можливістю масажу (чисто корейська функція, але ж приємно!) та штатний вогнегасник.
Зазначимо, що зменшення очікувань від саме цієї моделі у південнокорейського бренду було пов'язане з невдачами за океаном. У США Kia K9 зазнала нищівної поразки. Після того, як на Нью-Йоркському автосалоні 2018 року було представлено друге покоління моделі, вона ще три роки неуспішно "борсалася" на американському континенті - аж поки не було прийнято рішення про виведення її з ринку.
Але у себе вдома, у Південній Кореї (а також Японії, усьому Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, почасти - і в Європі) автівка є флагманом і продається досить непогано. Відтак, було прийняте рішення про її оновлення - його й представили публіці днями. І варто зазначити, що зміни чисто косметичні, але гіршими вони K9 точно не зробили.
Перш за все, змінено передню решітку: замість старих V-подібних елементів додано горизонтальні планки. Крім того, K9 отримав новий дизайн 19-дюймових коліс і новий колір кузова Pebble Gray. Всередині шикарний салон тепер доступний в нових темах, таких як Martian Brown або Misty Gray.
Також додано технологію "After Blow": йдеться про висушування конденсату, що утворюється під час використання кондиціонера, для запобігання неприємним запахам. Після того, як двигун був вимкнений приблизно на півгодини, функція After Blow автоматично активується на 10 хвилин, щоб висушити вентиляційні канали та уникнути появи цвілі. Датчик акумулятора гарантує, що система не вмикається, коли акумулятор автомобіля розряджається. Крім того, функція залишається вимкненою, коли зовнішня температура низька, а також якщо система кондиціонування не використовувалася протягом тривалого часу.
Також у Kia K9 2025 року з'явиться переднє пасажирське сидіння з можливістю масажу, порти USB-C спереду та ззаду та навіть вогнегасник. Тепер стандартного обладнання більше, ніж раніше, у той час як топові комплектації також мають деякі опції, які раніше пропонувалися як додаткові функції. А щодо лінійки двигунів - тут особливих новин немає: Kia продовжить продавати свою топову модель із заднім і повним приводом разом із 3,3-літровими двигунами V-6 з турбонаддувом і 3,8-літровими атмосферними двигунами. Великий 5,0-літровий V8 зупинили кілька років тому. Ціни починаються з еквівалента 43,8 тис доларів і досягають 64,2 тис.
Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що у 2024 році Land Rover випустить новий флагманський Defender під назвою Octa. Новинка стане першою моделлю в лінійці Defender, що отримала ексклюзивний значок Octa, який у перспективі використовуватиметься на всіх топових версіях британського культового всюдихода. Випробування автівки вже проходять - як на засніжених трасах Швеції, так і в пустелі Дубая.
Також ми розповідали, що японський виробник Mitsubishi у пошуках концепції для створення нового привабливого автомобіля вирішив не робити апгрейду Pajero, щоб створити з нього кросовер. Натомість модель все ж відродять - найімовірніше, як і раніше, вона буде рамним позашляховиком. А на подіум "оновлену" модель виведуть вже за три роки.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.