Представлено Hyundai Tucson 2025: трошки ширший, трошки стильний, трошки потужний

Найпопулярніший кросовер бренду дебютував у Нью-Йорку зі свіжим дизайном, оновленими технологіями та вишуканішим інтер'єром, а двигуни стали потужнішими

Hyundai представив оновлені Tucson та Tucson Hybrid 2025
Tucson дебютував зі свіжим дизайном, оновленими технологіями та вишуканішим інтер'єром

Hyundai представив оновлені Tucson та Tucson Hybrid 2025 року на Нью-Йоркському міжнародному автосалоні. Найпопулярніший кросовер бренду дебютував зі свіжим дизайном, оновленими технологіями та вишуканішим інтер'єром. А ще, є зміни у двигунах - тепер вони стали потужнішими, хоч і не набагато, втім - це буде відчутно "на довгій дистанції".

Ергономічний салон та крапочки на кермі

Найперше, що змінилося у авто, - це візуальне сприйняття: нова решітка радіатора, оновлений бампер та захисні пластини роблять Tucson візуально ширшим. Втім, ці зміни не критичні, і лише трохи "підтягують" передню частину. А от всередині салону ситуація змінилася докорінно. Журналістам та відвідувачам показали топову преміальну версію - такий висновок автомобільні оглядачі зробили з перфорованої шкіри на сидіннях, а також із якості складання ("преміальні" шви на дверних картах та панелі приладів тощо).

Нова решітка радіатора, оновлений бампер та захисні пластини роблять Tucson візуально ширшим
Нова решітка радіатора, оновлений бампер та захисні пластини роблять Tucson візуально ширшим

Отже, сама передня панель тепер має два 12,3-дюймових екрани у одному корпусі. Таке саме рішення було застосовано у Ioniq 5, і, схоже, це може стати звичайним рішенням для інформаційно-розважальних систем корейського автовиробника. Є бездротова підтримка Apple CarPlay та Android Auto та опціонально - аутентифікація за відбитками пальців.

В управлінні клімат контролем також є нові елементи. Окрім звичних кнопок, можна помітити пару поворотних ручок із вбудованими екранами для кондиціонера, а також ще дві срібні ручки для регулювання гучності та інших налаштувань.

Передня панель тепер має два 12,3-дюймових екрани у одному корпусі
Передня панель тепер має два 12,3-дюймових екрани у одному корпусі

Змінено дизайн центральних вентиляційних отворів - вони стали тоншими, ніж раніше, і створюють ілюзію суцільної вентиляційної панелі на всю ширину. Також за колонку керма було перенесено селектор передач. Це рішення дозволило дизайнерам переосмислити центральну консоль, інтегрувавши у неї велику бездротову зарядну панель, два великих підсклянника та ряд кнопок перед ними.

Зрештою, дизайнери цікаво позначили логотип Hyundai на кермі, прибравши саму літеру, та залишивли лише чотири крапки, що символізують "H" азбукою Морзе. Це мало чим допоможе водієві - але у якості "фішки" нової автівки виглядає стильно.

Двигуни стали хоч трошки, але потужніше

Зазначимо, що, оскільки автосалон, де презентували Tucson, проходив у Нью-Йорку, то природньо, що представляли на ньому версії, що будуть доступні у Північній Америці. Для Європи та Азійського ринку загальний дизайн залишиться таким саме, проте лінійка двигунів може дещо змінитись. А от у США та Канаді модель збереже той самий 1,6-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом, що є зараз. Але стандартний гібрид тепер генерує сукупну 231 кінську силу завдяки трохи більшій потужності від електромотора.

Це збільшення на 6 к.с. порівняно з попереднім роком, а Tucson Plug-In Hybrid додає 7 коней для загальної сумарної потужності 268 к.с. Рівні рекуперативного гальмування, які регулюються водієм, є частиною пакету на 2025 рік.

Стандартні моделі оснащені атмосферним 2,5-літровим двигуном Hyundai потужністю 187 к.с., з’єднаним із восьмиступеневою автоматичною коробкою передач, що приводить у рух передні або всі чотири колеса. У гібридних моделях використовується шестиступеневий автомат і стандартний повний привід. А для пасажирів, чутливих до руху, Hyundai додає Baby Mode до режимів водіння на гібридах. Це згладжує початкове прискорення та дії водія, щоб поїздка була менш неприємною.

Ціни на всі комплектації Tucson 2025 року такі: звичайний Tucson — від 27,5 тис доларів. Tucson Hybrid коштуватиме від 32,5 тисяч, а Tucson PHEV - від 38,7 тисяч доларів.

Брутальний Santa Cruz та концепт Magma від Genesis

Нагадаємо, раніше Інформатор писав, що південнокорейський бренд Hyundai оновив пікап Santa Cruz. Зміни є як у екстер'єрі - автівка стала більш брутальною, - так і всередині. Це - одна з новинок автосалону, який проходить в Нью-Йорку наприкінці березня, і вона викликає неабияний інтерес у відвідувачів.

Також ми розповідали, що напередодні Нью-Йоркського автосалону 2024 року марка авто Genesis оголосила про запуск нового суббренду Magma. Ця марка належить Hyundai Motor, і є преміальним брендом, на який, вочевидь, корейський виробник робить ставку у новому 2024 модельному році. В Genesis кажуть, що планують розробити модель Magma з "максимізованою естетикою та продуктивністю" для кожного серійного автомобіля. Серед таких буде GV60 Magma, що наслідує першу спеціальну модель електромобіля Genesis GV60.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube