Відвозити цеглу чи переганяти биків: Hyundai додав пікапу Santa Cruz брутальності

Читать на русском

Роботу над зовнішністю автівки провели філігранно, тепер пікап став більш "чоловічим", завдяки, передовсім, решітці радіатора із прямокутними вирізами

Читать на русском
Hyundai оновив пікап Santa Cruz
У дизайні Santa Cruz стало більше чітких та рубаних прямих ліній, симетричних форм

Роботу над зовнішністю автівки провели філігранно, тепер пікап став більш "чоловічим", завдяки, передовсім, решітці радіатора із прямокутними вирізами

Південнокорейський бренд Hyundai оновив пікап Santa Cruz. Зміни є як у екстер'єрі - автівка стала більш брутальною, - так і всередині. Це - одна з новинок автосалону, який проходить в Нью-Йорку наприкінці березня, і вона викликає неабияний інтерес у відвідувачів.

Чоловічий дизайн

Роботу над зовнішністю Santa Cruz провели філігранно, тепер пікап став більш брутальним та "чоловічим". Змінили, передовсім, решітку радіатора - тепер на ній є прямокутні вирізи, що створюють цікавий візуальний ефект. Вони розташовані над видозміненою нижньою панеллю, яка також має чітку прямокутну форму.

У решітці радіатора з'явились прямокутні вирізи, що створюють цікавий візуальний ефект
У решітці радіатора з'явились прямокутні вирізи, що створюють цікавий візуальний ефект

Власне, у дизайні стало більше чітких та рубаних прямих ліній, симетричних форм. Зникла елегантна V-подібна решітка радіатора, стало менше плавних ліній. Також пікап отримав рестайлингові фари, оновлені бампери, видозмінені задні ліхтарі та нові 18-дюймові колісні диски.

Комплектація XRT має власні особливості. Коли пікап дебютував у липні 2023 року, йшлося виключно про невеличкі візуальні зміни, такі, як наклейки. А XRT пересувався на тих самих вуличних шинах, що й інші комплектації. Тепер Hyundai встановив на XRT всюдихідні шини, щоб полегшити зчеплення пікапа поза второваними шляхами. Диски, доречі, теж інакші - пікап їздить на специфічних для XRT 18-дюймових колесах.

У дизайні стало більше чітких та рубаних прямих ліній
У дизайні стало більше чітких та рубаних прямих ліній

Також у XRT інша решітка радіатора, а передня та задня частини розроблені спеціально для XRT для кращого кута заїзду під час руху по бездоріжжю. Також додані помітні червоні буксирувальні гаки спереду.

Що всередині

Інтер'єр став набагато більш ергономічним, та водночас функціональнішим, ніж в попередній версії. Тут дизайнери Santa Cruz явно ходили в гості до колег, які розробляли оновлення для Hyundai Tucson: ймовірно, звідти узявся вигнутий панорамний екран, який комбінує одночасно дисплеї панелі приладів із інформаційно-розважальною системою.

Дизайнери Santa Cruz явно ходили в гості до колег, які розробляли оновлення для Hyundai Tucson
Дизайнери Santa Cruz явно ходили в гості до колег, які розробляли оновлення для Hyundai Tucson

Кожен із екранів доступний розміром до 12,3 дюймів. Вони розташовані у новій панелі із полицею над ящиком для рукавичок. Набір тактильних елементів керування для налаштувань аудіосистеми та клімат-контролю розташований посередині, а помітний важіль перемикання передач залишається на місці для трансмісії. Також додано нове кермо в стилі Tucson.

Оновлення інтер’єру включає більше технологій. Доступні бездротові оновлення, і на усіх комплектаціях є бездротовий Apple CarPlay/Android Auto. Підключена автомобільна технологія Bluelink+, а також автомобільні платіжні системи Hyundai Pay. Сенсорний цифровий ключ Hyundai 2 Touch дозволяє блокувати або розблоковувати пікап за допомогою смартфона, а у системи безпеки додано контроль уваги водію. Комплектація XRT також надає стандартні камери кругового огляду та камери сліпих зон.

Двигун та фінальна вартість

А от палітра двигунів не змінилася. Їх, як і раніше, - два: 2,5-літровий чотирициліндровий двигун на 191 кінську силу є стандартним і приводить в рух або передні колеса, або всі чотири. І топова версія — 2,5-літровий турбодвигун потужністю 281 к.с. і крутним моментом 412 Нм. Він підключений до восьмиступеневої коробки передач із подвійним зчепленням, а в комплектаціях XRT або Limited турбокомпресор дає новий режим буксирування за 2267 кг.

Очікується, що Santa Cruz 2025 року надійде в дилерські центри цього літа. Ціни будуть оголошені ближче до дати надходження в продаж. Для розуміння, вартість Santa Cruz 2024 року починається з 28,2 тис доларів, а топова Santa Cruz Limited від 42,7 тис доларів.

"Вулканічне виверження" в Hyundai Motor і Citroen одночасно

Нагадаємо, що напередодні Нью-Йоркського автосалону 2024 року, який розпочнеться 29 березня, марка авто Genesis оголосила про запуск нового суббренду Magma. Ця марка належить Hyundai Motor, і є преміальним брендом, на який, вочевидь, корейський виробник робить ставку у новому 2024 модельному році. В Genesis кажуть, що планують розробити модель Magma з "максимізованою естетикою та продуктивністю" для кожного серійного автомобіля. Серед таких буде GV60 Magma, що наслідує першу спеціальну модель електромобіля Genesis GV60.

Також Інформатор розповідав про те, що з'явилися фото нового крос-купе від Citroen 2024 року. Назву обрали досить "вулканічну" - Basalt, та й самі світлини кажуть про великий потенціал моделі. На знімках видно її задню частину: "завалені" задні стійки, квадратні ліхтарі, схил даху кажуть про неабиякий потенціал у дизайні. Але нагадаємо, що йдеться про прямого суперника для Renault Duster, тож модель повинна відповідати певним вимогам, скажімо, бути бюджетною.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.