У компанії вважають, що у майбутньому виграють ті виробники, які робитимуть машини автономними, та навіть інклюзивними, і точно не збираються відмовлятися від "електричок", не дивлячись на падіння їхніх продажів останніми місяцями
Південнокорейський бренд KIA представив свою "дорожню карту" до 2030 року. З неї зрозуміло дві речі: по-перше, бренд робить ставку на електрифікацію своїх автівок. По-друге, там вважають, що у майбутньому виграють ті виробники, які робитимуть машини автономними, та навіть інклюзивними. Новою філософією корейців є створення машини, як речі в собі - повноцінної та самодостатньої, технологічної та неймовірно витривалої.
Нині бренд є одним з тих, що робить ставку на електрифікацію. У його лінійці моделей повно тих, що мають високі технології, пов'язані зі зменшенням вуглецевих викидів. Але південнокорейський бренд хоче більшого, про що йдеться у новій дорожній карті до 2030 року. Доречі, з неї видно також яскраве майбутнє для EV2.
KIA ясно дає зрозуміти, що її політика випуску нових моделей "електричок" правильна, незважаючи на те, що в останні місяці спостерігається значне падіння продажів таких автівок. Бренд продовжить робити ставку на доступні технології електрифікації, але не відмовляючись і від моделей з нульовим рівнем викидів.
Дослідження KIA показують, що в 2030 році на дорогах їздитимуть майже 2,5 мільйони гібридних і електричних автомобілів, що підключаються. На останній прес-конференції KIA, присвяченій інвесторам, висвітлили стратегію, якої компанія дотримуватиметься в найближчі шість років. Пропозицію підкріплять запуском трьох нових моделей з низьким рівнем викидів, які приєднаються до Ceed, Niro, Sportage і Sorento.
Компанія підтвердила, що новий KIA EV3 буде представлений цього року. Він надійде в продаж на європейських ринках у період з 2024 по 2025 рік. Це буде найважливіша новина, а потім з’явиться оновлений EV6. EV5 з'явиться наприкінці наступного року. Ця модель вже продається в Південній Кореї, але найбільшу увагу приверне раніше ще не представлений KIA EV2.
Цей номер стали використовувати інші виробники для позначення своїх невеликих електричних моделей, таких як Peugeot E-2008, майбутній Smart #2 або Volkswagen ID.2. З цим новим електромобілем, доступним наразі, оскільки внизу ще є місце для ще одного, KIA здійснить мрію, яку вона не здійснила досі, – мати гідного конкурента для Hyundai KONA.
Останні два роки цього десятиліття будуть зосереджені на випуску нових електричних комерційних автомобілів, де автономність є ключем до реального зльоту цього ринку. KIA прагне продати до 1,6 млн електромобілів у 2030 році із загального світового обсягу, який сподівається досягти 4,3 млн, хоча гібриди переважатимуть. У 2028 році у клієнтів буде до дев’яти опцій, які будуть присутні в переважній більшості основних моделей виробника. Це означає, що майбутня заміна Stonic також матиме технологію HEV, щоб не збільшувати її ціну за рахунок модулю, що підключається.
Нагадаємо, Інформатор писав, що Tesla відмовилася від дешевого електромобіля Model 2. Він мав стати найбюджетнішим електромобілем від Tesla в історії. Очікували, що його ціна складе близько 25 тис доларів, а виробляти авто мали почати у 2025 році. Так, розмови про машину точилися вже кілька років - але схоже, що їм настав кінець.
Також ми писали, що енергетичний перехід у ЄС ознаменувався створенням нової компанії від двох провідних автоконцернів. Renault Group (Франція) і Volvo Group (Швеція) завершили створення Flexis SAS, спільного підприємства з виробництва "революційного покоління" електрофургонів. Після угод про спільне підприємство, підписаних ще у жовтні 2023 року, концерни отримали необхідні регуляторні дозволи для офіційного запуску нової компанії з виготовлення повністю електричних фургонів на основі платформи програмно-визначеного автомобіля (SDV).
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.