Автівка вийшла цікавою: її зовнішність суттєво змінилася, всередині вона стала сучасніше, а от палітру двигунів виробник вирішив не змінювати
Renault презентував рестайлінг моделі Captur. Це вже друге оновлення поточної генерації: таким чином, французський автовиробник подовжує термін життєвого циклу компактного кросовера. І варто зазначити, що автівка вийшла цікавою: її зовнішність суттєво змінилася, всередині вона стала сучасніше - а от палітру двигунів виробник не змінив: вони залишилися у бензинових, дизельних і газових версіях потужністю до 160 к.с.
Спершу про дизайн. Renault Captur 2024 змінився відповідно до нового фірмового стиля – став дещо схожим на електрокросовер Renault Scenic. Передня частина агресивна, виконана в рубаному стилі, з вузенькою решіткою радіатора, новими вузькими фарами й бампером. Ззаду освіжили ліхтарі, втім, сама форма кузова не змінилася. Ну і "бонус" - оновлені логотипи компанії. Шильдики виглядають дійсно фантастично.
Також з’явилася нова спортивна версія Esprit Alpine. Її дизайн можна назвати агресивнішим, вона матиме 19-дюймові диски замість стандартних 17-дюймових.
У салоні Renault Captur 2024 покращили внутрішнє оздоблення і запропонували нові його варіанти. Змін могло б бути і більше, втім, кросовер отримав покращену віртуальну панель приладів і збільшений 10,4-дюймовий тачскрін портретного формату з вбудованим Google. Крім того, замінений важіль КПП. Екологія передусім - виробник обіцяє, що шкіру в обробці більше не використовують – інтер’єр створено з використанням перероблених матеріалів.
Також новий Captur отримав нові електронні системи активної безпеки та систему автономного водіння другого рівня. Кросовер пропонуватиметься з 5 варіантами силових установок.
А от двигуни Renault Captur 2024 залишилися без змін. Базові версії пропонуватимуться з найслабшим 1,0-літровим турбомотором на 90 “конячок”, тоді як найпродуктивнішим є двигун на 160 к.с., об’ємом 1,3 літра. Топовою версією Captur є гібрид E-Tech потужністю 145 к.с За словами Renault, версію вже замовили “41% покупців у Франції”.
Нагадаємо, днями Volkswagen представив кросовер Jetta VS5, що пройшов рестайлінг вже у 2024 році. Перші враження про нього затьмарює новина про ціну - вона значно (вполовину!) нижче за інші автомобілі у сегменті, та ще й сама автівка має досить виразний дизайн. Але що покупець отримає за ці кошти, і чи не пошкодує він, придбавши такий кросовер?
Також ми розповідали про те, що Hyundai представив оновлені Tucson та Tucson Hybrid 2025 року на Нью-Йоркському міжнародному автосалоні. Найпопулярніший кросовер бренду дебютував зі свіжим дизайном, оновленими технологіями та вишуканішим інтер'єром. А ще, є зміни у двигунах - тепер вони стали потужнішими, хоч і не набагато, втім - це буде відчутно "на довгій дистанції".
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.