У Київстар заявили, що вимушені час від часу переглядати вартість старих тарифів
Чоловік незадоволений тим, що Київстар підвищив тариф з 55 до 80 гривень. За його словами, умови не змінились, тож йому дешевше перейти на послуги іншого оператора. Також клієнту не подобається, що компанія не займається покращенням роботи мережі.
Свою скаргу клієнт залишив у коментарі до публікації компанії. Він цікавиться, яку "стабільність мережі" Київстар збирається підтримувати підвищенням тарифу.
"Дуже цікаво, яку "стабільність мережі" ви збираєтесь підтримувати підвищенням тарифу? Було 55 гривень, стало 80 гривень, умови не змінили, зате грошей більше закортіло. Вибачте, але мені дешевше перейти на іншого оператора в тариф 90 гривень (8 ГБ, 300 хв на інших операторів) ніж сплачувати 80 гривень за 4 ГБ, та 60 хв на інших операторів", - скаржиться клієнт.
Він також вказує, що Київстар не займається покращенням роботи мережі. За його словами, проблема якій вже п'ять років, досі не вирішена.
"Відповідь кожен рік одна і та ж: "найближчим часом не планується модернізація", тобто ви можете лише "підвищувати вартість тарифів", але ремонтами як не збирались займатися, так і не збираєтеся", - наголосив клієнт.
У Київстар вказали, що право обирати оператора зв’язку залишається за ним. Однак їм шкода, якщо він все-таки прийме таке рішення.
"Ринкова ситуація в Україні змінюється, тому ми вимушені час від часу переглядати вартість старих тарифів. Перед цим ми оцінюємо середню вартість аналогічних послуг та можливості наших абонентів, а потім пропонуємо оптимальний варіант. Ми не можемо коментувати тарифи інших операторів. Але дані з відкритих фінансових звітів кажуть про те, що їхні клієнти щомісяця витрачають в середньому стільки ж, скільки й наші", - розповіли у Київстар.
Крім того, при встановленні розміру оплати в тарифах компанія Київстар орієнтується на ринкову ситуацію в країні. Економічно обґрунтована вартість тарифів чи послуг дає можливість розвивати їх та підтримувати на належному рівні.
"Наші інженери постійно працюють над поліпшенням мережі. Якщо у вас є скарги на якість зв’язку у конкретному місці, то ми зафіксуємо їх та передамо для перевірки", - додали у Київстар.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.