У Київстар зазначають, що деякі смартфони через свої специфічні налаштування в операційній системі виробника та особливостей реєстрації 4G можуть генерувати дата-трафік, навіть якщо ця послуга відключена
Жінка шокована тим, що Київстар зарезервував на інтернет кошти, яким вона не користується. За її словами, була лише підключена послуга "Ми разом", але на неї не вистачило коштів через дії оператора. Відповідний коментар клієнтка залишила 24 червня до публікації компанії.
За словами жінки, коштів на послугу "Ми разом" не вистачило через їхнє резервування. Вона вказує на бездіяльність Київстар при неодноразових зверненнях.
"Якимось дивом дивним, зарезервували на інтернет кошти, хоча інтернетом Київстар не користуюсь. Підключена була послуга "Ми разом" лише на дзвінки. На послугу коштів не вистачило через резервування. Київстар це про те, як легко дурити народ. Скільки звернень, жодного разу питання не вирішено", - скаржиться жінка.
У компанії Київстар відреагували на скаргу жінки. Там зазначають, що деякі смартфони через свої специфічні налаштування в операційній системі виробника та особливостей реєстрації 4G можуть генерувати дата-трафік, навіть якщо ця послуга відключена.
"Деякі смартфони через свої специфічні налаштування в операційній системі виробника і особливостей реєстрації 4G можуть генерувати дата-трафік, навіть якщо ця послуга відключена в мобільному. Щоб мінімізувати несподівані списання з вашого рахунку, пропонуємо тарифи з достатнім об'ємом включеного трафіку. Якщо ви не плануєте користуватися послугою мобільного інтернет і хочете відключити його в смартфоні, окрім відключення передачі даних, виберіть в налаштуваннях мережу 3G/2G", - заявили у Київстар.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.