У Київстар після численних скарг клієнтів розповіли, як працює мережа під час блекаутів

Читать на русском

У Київстар запевняють, що станом на червень 2024 року на базових станціях встановлено 113 тисяч нових акумуляторів, що забезпечують роботу базових станцій до 4 годин без зовнішнього живлення

Читать на русском
Київстар
Київстар про роботу мережі в умовах відключень світла

У Київстар запевняють, що станом на червень 2024 року на базових станціях встановлено 113 тисяч нових акумуляторів, що забезпечують роботу базових станцій до 4 годин без зовнішнього живлення

Клієнти Київстар масово скаржаться на поганий зв'язок та інтернет. Однак у компанії вказують, що тривалі відключення електроенергії безпосередньо впливають на роботу телеком-мереж, оскільки обладнання мобільного та фіксованого зв'язку потребує стабільного енергопостачання. Оператор використовує усі технічні можливості, щоб максимально забезпечувати потреби абонентів навіть під час блекаутів. Однак через непередбачувані графіки відключення світла акумулятори не встигають заряджатись, і не завжди вдається забезпечувати безперебійну роботу мережі. Про це йдеться у заяві компанії, опублікованій 13 червня.

Станом на червень 2024 року на базових станціях встановлено 113 тисяч нових акумуляторів (далі - АКБ), що забезпечують роботу базових станцій до 4 годин без зовнішнього живлення. 2,3 тисячі базових станцій забезпечені генераторами, а це в чотири рази більше, ніж було в 2022 році. 50 тисяч джерел безперебійного живлення (далі - ДБЖ) встановлено у 23 тисяч багатоквартирних будинків для підтримання роботи послуги «Домашній Інтернет».

"Однак, будь-якому акумулятору потрібен час, щоб підзарядитись, а саме від 4 до 6 годин залежно від кількості встановлених АКБ для максимального зарядження. Для зарядження ДБЖ потрібно 8 годин безперебійної роботи. На жаль, наразі відключення світла мають непрогнозований характер як за кількістю відключень протягом доби, так і за тривалістю. Тому акумулятори не встигають заряджатись, і з такими графіками відключення телеком-оператори та провайдери фіксованого інтернету не завжди можуть забезпечувати безперебійну роботу мережі, попри всі докладені зусилля", - заявили у Київстар. 

Клієнти Київстар масово скаржаться на погану роботу оператора при відключеннях світла
Клієнти Київстар масово скаржаться на погану роботу оператора при відключеннях світла

Оператор продовжує підготовку до зими 2024–2025 року, здійснює додаткові закупівлі акумуляторів та збільшує парк генераторів. Зокрема, залучає генератори, надані корпоративними клієнтами. Також фахівці «Домашнього Інтернету» ініціювали заміну 5 тисяч акумуляторів у тих ДБЖ, які були встановлені в першій хвилі, і додатково тестують нові типи акумуляторів, як-от LiFe, які швидше заряджаються, довше тримають заряд і розраховані на 5 тисяч циклів перезаряджень. Уже восени їх будуть встановлювати на мережу. Технічні спеціалісти, відповідальні за підтримку мережі, розпочинають роботу о п'ятій годині ранку, і для підтримки цілодобової роботи обладнання докладають максимально можливі зусилля, виїжджаючи з мобільними генераторами протягом дня на об’єкти для забезпечення роботи мережі. А мережу «Домашнього Інтернету» щоденно обслуговує ще 400 фахівців. Проте підключити до автономної генерації усі без винятку об'єкти телеком-мереж технічно неможливо. Тому у випадках, коли відключення електроенергії є масштабними і довготривалими, компанія змушена встановлювати пріоритети у забезпеченні живлення базових станцій.

"Ми сподіваємось на розуміння українців та зважене ставлення громадян до користування послугами зв'язку у випадках блекаутів. Важливо, щоб користувачі утримувалися від використання важкого контенту (перегляд відео, здійснення відеодзвінків) через мобільний інтернет під час блекаутів, тоді акумулятори на базових станціях зможуть працювати довше. Якщо у населеному пункті відсутня електроенергія, краще спілкуватись за допомогою телефонних дзвінків, повідомлень. Також нагадаємо про послугу «Національний роумінг». У разі зникнення сигналу мобільної мережі свого оператора, абонент може спробувати скористатись мережею іншого оператора без додаткової плати і зміни номера. Для цього в налаштуваннях мобільного телефону необхідно обрати автоматичний вибір мережі, а якщо смартфон не реєструється в мережах інших операторів, то обрати вручну іншу доступну мобільну мережу", - наголосили у Київстар. 

 Київстар примусово закриває низку тарифів

З 13 червня 2024 року почнуть діяти зміни у деяких контрактних тарифах. Будуть закриті для підключення нових абонентів тарифи:

  • LOVE UA Контракт;
  • LOVE UA Світло Контракт — називатиметься LOVE UA Світло Контракт 2023;
  • LOVE UA Магніт Контракт — називатиметься LOVE UA Магніт Контракт  2023.

Наповнення цих тарифів для чинних абонентів не зміниться. Також з 13 червня 2024 року для контрактних абонентів будуть доступні для підключення нові тарифи LOVE UA Магніт Контракт та LOVE UA Світло Контракт — спеціальний тариф для абонентів, що планують перейти на Київстар від іншого мобільного оператора зі збереженням номера.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.