Абоненти Київстар незадоволенні послугами оператора, адже їхня вартість зросла, а якість погіршилася
Мешканці селища Рудно Львівської області скаржилися Київстар на проблеми зі зв'язком та інтернетом ще до повномасштабної війни. Однак ситуація не вирішилася, а додатково погіршилася в умовах відключення світла. Відповідну скаргу клієнти залишили 9 червня під публікацією компанії.
Абоненти Київстар незадоволенні послугами, адже вартість зросла, а якість погіршилася. Вони не можуть дізнатися про сигнали повітряної тривоги, адже сповіщення не надходять.
"Звертаються до вас мешканці Рудно Львівської області. Вже не вперше ми повідомляли операторам про проблеми зі зв'язком та інтернетом в нашому населеному пункті. І це було ще до повномасштабної війни. Але, на жаль, нічого не міняється в кращу сторону. А тепер, коли вимикають світло, ми взагалі без інтернету, а зв'язок жахливий. Ви підняли ціни на тарифи, але якість послуг не лише не покращилась, а й погіршилась. Адже, коли вимикають світло ми не можемо навіть дізнатись, що є "тривога", що щось летить на Львів. Сповіщення не надходять", - скаржаться мешканці Рудно.
У компанії Київстар відреагували на скаргу клієнтів. Там вказують, що "якщо результату поки немає, то він обов'язково буде".
"Якщо результату поки немає, він обов'язково буде. Наші фахівці роблять все можливе для поліпшення ситуації", - прокоментували у Київстар.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.