Одержувач заявив, що очікував дані кошти та не надав згоду Монобанку на їхнє повернення
Клієнт Монобанку під час заповнення банківських реквізитів зробив помилку. Кошти у розмірі п'ять тисяч гривень надійшли на рахунок, який йому не належить. Про це йдеться у рішенні Бабушкінського районного суду Дніпропетровська (юридична назва суду), опублікованому 21 лютого 2024 року.
31.12.2021 року клієнт Монобанку помилився при заповненні банківських реквізитів одержувача коштів та переказав п'ять тисяч гривень на рахунок, який йому не належить. Для скасування переказу та повернення помилково відправлених коштів, він звернувся до служби підтримки банку. Йому повідомили, що зазначений платіж вже зарахований на рахунок отримувача. Крім того, одержувач заявив, що він очікував дані кошти та не надав згоду на їхнє повернення.
В процесі спілкування зі співробітниками служби підтримки АТ «Універсал Банк» чоловік просив надати йому персональні дані отримувача коштів за платежем, однак отримав відмову, оскільки банк не має права розголошувати персональні дані своїх клієнтів, окрім як на офіційний запит відповідної установи суду. Окрім цього, йому порекомендували самостійно розв'язати питання повернення безпідставно набутих коштів, керуючись положеннями ст. 1212 ЦК України.
Суд вирішив задовольнити позов чоловіка. Йому повернуть п'ять тисяч гривень.
"Суд вважає, що позовні вимоги позивача про стягнення з відповідача (іншого громадянина) на його користь безпідставно набутих коштів у сумі п'ять тисяч гривень підлягають задоволенню", - наголосив суд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.