Монобанк не повертає клієнту кошти, які помилково списали з картки його дитини - реакція фінустанови

Читать на русском

Чоловік звернувся до служби підтримки Монобанку, де його запевнили, що кошти повернуть

Читать на русском
Монобанк
Монобанк через збій у роботі тричі списав з картки клієнта кошти та відмовляється їх повертати

Чоловік звернувся до служби підтримки Монобанку, де його запевнили, що кошти повернуть

Клієнт Монобанку скаржиться на те, що йому не повертають кошти, які помилково списали з картки його дитини. Це сталося під час збою в роботі сервера фінустанови. Відповідну скаргу він залишив на сайті Мінфіну 29 квітня.

Чоловік повідомив, що 16 квітня 2024 року при оплаті покупки окулярів в магазині з картки дитини двічі не пройшла оплата через збій у роботі сервера Монобанк. З третього разу оплата пройшла, але з картки списало кошти тричі.

Він звернувся до служби підтримки фінустанови, де його запевнили, що кошти повернуть. Однак, протягом 11 днів цього не сталося. Після повторного звернення йому знову почали розповідати, що кошти повернути складно, хоча помилка сталася з вини Монобанку.

Клієнт порівняв ситуацію із ПриватБанком, який у подібній ситуації повернув гроші протягом одного дня. Він заявив, що розчарований сервісом Монобанк та планує закрити карту.

Реакція Монобанку на скаргу клієнта

Представник Монобанк у коментарі під відгуком чоловіка пояснив, що затримка із поверненням коштів пов'язана з правилами платіжної системи. Оскарження платежу за ненадану послугу або товар може бути здійснено лише після подання відповідного запиту до платіжної системи. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів. 

"Коли клієнт здійснює покупку, то сума резервується на карті. Далі банк-еквайр надсилає запит на списання і відбувається взаєморозрахунок. Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується: Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги або товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін. Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і маємо гарні новини для вас, вони написали вам всю детальну інформацію в особисті повідомлення в чаті", - прокоментували у Монобанку.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.