При невдалому переказі на рахунок Монобанку жінка втратила приблизно 4 215 гривень
Жінка переказала з польського банку на свій рахунок у Монобанку 261 євро. Однак фінустанова відмовилася їх приймати та відправила назад. Вона цікавиться, куди зникло 40 % суми. Відповідну скаргу клієнтка залишила на сайті Мінфіну 24 квітня.
Клієнтка незадоволена тим, що Монобанк повернув лише 161 євро. Її цікавить, на які підставі утримані кошти.
"Я переказала 261 євро (приблизно 11 тисяч гривень) з польського банку DiPocket на мій рахунок у Монобанку. Через помилки у зазначенні даних, Монобанк відмовився приймати їх і відправив назад. Але повернув тільки 161 євро (приблизно 6 785 гривень). Хочу знати куди поділося 40% суми, і на якій підставі вони утримані", - цікавиться клієнтка.
У Монобанку зазначили, що залежно від типу комісії, яку вибрав відправник, а також від кількості банків по «трасі» платежу і їх умов обслуговування кореспондентських рахунків, можуть виникати додаткові комісії. Згідно зі стандартами SWIFT існують такі типи комісії:
"Ми розуміємо, що вам би хотілося знати точну суму надходження, але, на превеликий жаль, гарантувати надходження повної суми може тільки використання типу комісії OUR (або, в деяких випадках — послуги «Guaranteed OUR»). У вашому випадку відправник обрав тип комісії SHA, через що в наш банк надійшла сума менша, ніж була відправлена. Після повернення платежу також була утримана банками посередниками комісія, про ці комісії детальніша інформація є у банку, з якого переказ було надіслано та якому повернуто За повернення платежу ми зі свого боку комісію не утримували і повернули ту суму, що надійшла до банку", - заявили у Монобанку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.