Українка в Англії дізналася про списання з картки Монобанку 152 тисячі гривень - що сталося

Під час поповнення карткового рахунку у Монобанку через термінал жінка помітила повідомлення, що денний ліміт вичерпано

Монобанк
Клієнтку Монобанку пограбували у додатку Монобанк на 152 тисяч гривень

У клієнтки Монобанку, яка знаходиться в Англії, з картки зникло 152 тисячі гривень. До цього причетні шахраї, яким вдалося перерахувати суми декількома платежами. Фінустанова відмовляється повертати кошти, але жінка звернулася за допомогою до кіберполіції, Нацбанку та Mastercard. Про інцидент вона розповіла на своїй Facebook-сторінці.

Вона вказує, що її пограбували у додатку Монобанк. Крім того, банк відмовляється повертати гроші й відмовив у chargeback, яке надає Mastercard. 

"Мене пограбували у додатку Монобанк. Шахраї перерахували з моїх рахунків із картки Моно в доларах 100 тисяч гривень (у валюті було чотири платежі по 640,2 долара), з картки Моно в євро — 52 059 гривень (1 243,94 євро). Загальна сума вкрадених коштів: — 152 тисячі гривень), - вказала клієнтка.

Жінка повідомила деталі історії. 2 квітня о 14:50 під час поповнення її карткового рахунку у Монобанку через термінал зазначалося, що денний ліміт вичерпано. Після цього через 20 хвилин до на Telegram прийшло повідомлення від авторизованого бота Монобанк із текстом що "банк зробив ліміт поповнень на мою картку через часте й активне поповнення рахунку часто і мені". Потім у банку написали, що зараз подзвонить оператор банку для розблокування рахунку.

"Подзвонив оператор з того з самого monotelegram (авторизованого), і сказав, що через нещодавнє поповнення рахунку на суму 5 тисяч гривень, і через те, що по моїй чорній картці Моно є борг (звідки така внутрішня інформація), по кредитних коштах банк у цілях безпеки заблокував мій рахунок", - заявила клієнтка.

Далі щоб підтвердити особу, він продиктував її персональні дані: номер паспорта, пошту, з якої клієнтка реєструвалась у Моно, щоб підтвердити, що вона актуальна, попросив зайти у додаток. Вона змогла це зробити тільки з повідомлення, яке прийшло на телефон, бо пін-код не працював.

Згодом оператор підтримки почав відволікати клієнтку питаннями. Їй розповідали про ліміти й питали, які ліміти ставити на поповнення і зняття на кожен день, що неможливо передбачити, і це спонукало дискусію і відволікало на довгу бесіду.

"Поки він мене відволікав, вони зламали пошту й заволоділи доступом до додатка Моно і почали переводити на свої картки кошти з моїх валютних рахунків, конвертуючи валюту у гривню (я вважала, що такі перекази дозволені тільки між своїми картками)", - наголосила клієнтка.

Коли жінка побачила повідомлення в додатку, що знімаються кошти, то спробувала зайти в застосунок, але знову не спрацював пін-код — тому вона заходила через повідомлення і одразу написала з додатка Моно оператору на Viber, щоб заблокували всі картки й перекази, але вже було пізно.

"Я запросила у банку chargeback (платіжна система Mastercard надає банку таку опцію), але Моно відправив мене до А-банк і ПУМБ, оскільки нібито операції здійснюються через них, але вони відповіли мені, що я не користувач їхнього банку і відправили назад до Моно", - додала клієнтка. 

Після двох годин листування з А-банк жінка змусила фінустанову надіслати запит на chargeback, і вони надіслали їй відповідь через 10 хвилин — про «відмову отримувача від повернення коштів». На питання, чому так, якщо це шахрайські дії, банк відправив жінку у кіберполіцію.

"На мій запит заблокувати кошти отримувача я отримала відповідь: «на жаль ні, ми не можемо відповідати за блокування рахунків з боку його банку, оскільки «в них можуть бути інші умови та правила». Питання: — чому банк не заблокував ці дії, якщо вхід був не з мого звичайного пристрою? Чому банк не заблокував ці операції, якщо вони не збігаються з моєю локацією (бо вже рік проживаю в Англії)? Чому банк не розпізнав ці дії як шахрайські, коли протягом трьох хвилин було переведено 152 тисяч гривень на картки інших людей із валютних рахунків?", - цікавиться клієнтка. 

Шахраї переказували кошти на картку платіжної системи Visa. Жінка залишила заяву у кіберполіції, скаргу до Нацбанку, запит у Mastercard.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube