Клієнтка Монобанку не отримала запиту від фінустанови щодо списання кредитних коштів
Жінка скаржиться на ненадійну систему безпеки Монобанку. На початку грудня 2023 року вона помітила зникнення з рахунку всіх коштів, включаючи кредитний ліміт. Їй довелося виплатити всю заборгованість з відсотками. У фінустанові назвали ситуацію неприємною та пообіцяли здійснити перерахунок відсотків. Відповідну скаргу клієнтка залишила на сайті Мінфіну.
Клієнтка вказує, що після зникнення 25 тисяч гривень з рахунку одразу ж звернулася до Монобанку. Однак її змусили виплатити всю заборгованість з відсотками.
"7 грудня 2023 року я помітила, що з мого рахунку зникли всі гроші, включаючи кредитний ліміт. Одразу ж звернулася до банку, на що після тривалого спілкування надав мені заяву в кіберполіцію, оскільки трапилися шахрайські дії і стверджував, що допомагатиме при розслідуванні цієї справи. Поліція взяла всі свідчення і надала виписку у моїй справі, яку потрібно було відправити до банку, щоб до кінця слідчого розгляду банк не застосовував до мене штрафів, але, як тільки я надала в банк цей папір, банк почав мені надзвонювати і змушувати виплатити всю заборгованість з відсотками", - скаржиться клієнтка.
За її словами, банк обкрадає клієнтів. Вона не отримала запиту підтвердження щодо списання кредитних коштів.
"Банк не цікавило ні те, що є виписка з поліції, ні те, що зафіксовано, що гроші брала не я, ні те, що гроші списалися за декілька хвилин без підтвердження. Банк захотів сам збільшив кредитний ліміт, схотів списав. Відбувається просто обкрадання клієнтів. За Законом України, коли списувалися кредитні гроші, банк мав отримати моє підтвердження, але цього не було. Поповнити рахунок на телефоні банк запитує підтвердження, а списується сума 25 тисяч гривень за дві хвилини, хаотично зі скасуванням, коли сума була перевищена, банк не надіслав підтвердження. Мені довелося виплатити все з відсотками, так вони ще додатково нарахували відсотки. Не раджу нікому цей банк, якщо не хочете проблем на рівному місці", - розповідає клієнтка.
У Монобанку вважають ситуацію, яка склалася з клієнткою, неприємною. Для уникнення таких ситуацій радять не передавати дані знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках, не переходити та не вводити дані картки за посиланнями та на сумнівних ресурсах. Також звертають увагу, що співробітники банку ніколи не дзвонять і не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль з повідомлень, CVV-код, термін дії картки.
"Ситуація дійсно неприємна. Однак, інформація, що описана у відгуку, не описує все, що робилося та чому це відбулося. На жаль, повідомити дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим. Розуміємо, що ви опинилися у складних умовах та що погашення боргу це не проста задача. Ми передали запит колегам на перерахунок відсотків. Ви отримаєте відповідь через повідомлення у застосунку. Своєю чергою розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займається поліція, а банк завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння", - прокоментували у фінустанові.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.