Жінка зайшла у застосунок Монобанк, аби перевірити, чи надійшли кошти від подруги, побачила, що власні та кредитні кошти знято через 30 транзакцій у мексиканських песо в одному з магазинів через Apple Pay
У клієнтки Монобанку під час збою застосунку зняли усі кошти з рахунку. Причому понад 54 316 гривень становили кредитні кошти. Вона звернулася до фінустанови за допомогою, але там вказують, що такі транзакції «неможливо відстежити». Про інцидент жінка розповіла на своїй Facebook-сторінці.
За словами жінки, її пограбували у застосунку Монобанк. Вона говорить, що її всі збереження витратили.
"Мене пограбували у застосунку Монобанк. Витратили всі мої збереження на цьому рахунку, а також кредитний ліміт на загальну суму 54 316 гривень. Взяли кредит на 21 234 гривень. Банк відмовляється повертати гроші і зобовʼязує мене до сплати кредиту протягом наступних трьох місяців", - розповіла клієнтка Монобанку.
Вона зайшла у застосунок Монобанк, аби перевірити, чи надійшли кошти від подруги, побачила, що власні та кредитні кошти знято через 30 транзакцій у мексиканських песо в одному з магазинів через Apple Pay. Банк заблокував сім транзакцій, проте продовжив проводити різні суми, не 2-3, а 23 шахрайські транзакції, аж поки не завів її у серйозні борги.
"За час шахрайства я не отримала жодної нотифікації на телефон про знімання грошей, картку не заблокували і мені ніхто не телефонував для додаткової верифікації", - акцентувала жінка.
Жінка звернулася до співзасновника Монобанку Олега Гороховського, щоб він пояснив, яка система безпеки існує у банку, щоб захистити гроші клієнта. Вона говорить, що служба підтримки цинічно зреагувала на інцидент і вимагала оплатити кредит за три місяці, при цьому наголосила, що такі транзакції «неможливо відстежити».
"Як виявилось, мої дані Apple Pay викрали: хтось встановив застосунок і додав картку на телефон у Мексиці. Банк не повідомив мене про новий доданий пристрій і не зреагував на те, що я одночасно користуюсь тією самою карткою за місцем проживання — у Берліні та у Мексиці. Скільки має відбутись транзакцій в одному магазині, на однакові суми, на іншому кінці світу, щоб банк мене сповістив?", - цікавиться клієнтка.
На час шахрайства застосунок не працював і вона не мала змоги простежити і заблокувати карту. Окрім того, їй порадили залишитись клієнткою, бо це «найвигідніший банк України».
"Але як найвигідніший банк України захищає гроші клієнта? Таке враження, що гроші були б в більшій безпеці вдома під подушкою. В один день в мене забрали всі збереження та повісили кредит", - скаржиться клієнтка.
Вона наголошує, що подібна історія сталась у 2023 році з Катериною Бабкіною. Але їй вдалося повернули кошти. Тому сподівається, що Монобанк розв'яже ситуацію, яка трапилася з нею.
"Вимагаю повернення коштів та зняття кредитної заборгованості", - акцентувала клієнтка.
Не розголошуйте всі реквізити платіжної картки та контролюйте рух коштів на рахунку. Банк телефоном може запитати перші 6 та останні 4 цифри платіжної картки. Для отримання платежу на картку достатньо повідомити лише 16-значний номер картки.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.