У клієнта Монобанку списали з рахунку 70 тисяч кредитних гривень - реакція фінустанови

Клієнту Монобанку виставляють суми для сплачування

Монобанк
У чоловіка списали 70 тисяч гривень кредитних коштів, а у Монобанку стверджують, що їм прикро через цю ситуацію

Чоловік незадоволений тим, що Монобанк списав з картки 70 тисяч гривень. Його обурює те, що попри здійснення 29 платежів, але фінустанова не заблокувала рахунок. У банку говорять, що їм прикро через цю ситуацію. Свою скаргу клієнт залишив 20 березня на сайті Мінфіну. 

Клієнт зазначає, що списання кредитних коштів відбулося у лютому 2024 року. Його заяву розглядають уже місяць. 

"В лютому 2024 року було списано кредитні гроші в розміри 70 тисяч гривень, було здійснено 29 платежів за 4 хвилини, банк чомусь не заблокував карту, адже це не 2 і 10 платежів, а 29. До банку звернулися відразу, щоб заблокувати карту. Написана заява і в банк і в кіберполіцію. Уже місяць розглядають, банк нічого зрозумілого не говорить, кожний оператори говорить немає інформації і ми передзвонимо, але на жаль інколи забувають. Відмовляються підтверджувати свої слова в письмовому вигляді, в листуванні, тільки в усній формі. Уже виставляють суми для сплачування. Письмової відповіді немає. Поясніть чому кожний оператори говорить різну інформацію? За 2 дні до цього випадку були спроби списання цих коштів двома платежами, але був виставлений ліміт на кредитні кошти і операції були не успішні. Чому банк уже тоді не міг попередити власника по це? Банк сам відкрив таку суму ліміту, я не подавав заяву на кредит, але і не знав що можна нею так легко користуватися. Питання чому банк відкриває по своїй ініціативі таку суму кредиту, можливо це в інтересах банка? Я ніколи не користувався кредитними грошима, чому банк вирішив що мені вони потрібні? Як вплинути, щоб справа розглядалася швидше? І чи має право банк змушувати оплачувати цей шахрайський кредит, коли іде розслідування справи? Чи має право банк нараховувати відсотки на цей шахрайський кредит коли справа відкрита?", - йдеться у скарзі клієнтка.

Реакція Монобанку на ситуацію 

У Монобанку вказують, що дійсно можуть встановити кредитний ліміт автоматично. Однак про це фінустанова обов'язково повідомляє в застосунку. 

"Нам дуже прикро, що сталася ця ситуація. Дійсно, банком може бути встановлено кредитний ліміт автоматично згідно з умовами та правилами банку (2 розділ, п. 5.3 та п. 6.3.2), але про це обов'язково повідомляємо повідомленням в застосунку. Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації", - відповіли у Монобанку.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube