Жінка надала Монобанку документи, але це не змінило ситуацію
Жінка незадоволена тим, що кошти на її рахунку заблокували та відмовляються розірвати договір. Монобанк вимагає від неї документи. У фінустанові вказують, що це роблять на вимогу Нацбанку України для перевірки платежів, які надходять на рахунки клієнтів.
Відповідну скаргу клієнтка опублікувала на сайті "Мінфіну". Жінка надала Монобанку документи, але це не змінило ситуацію.
"Вже 5 днів мої кошти заблокували і просять якісь документи, після пред’явлення документів тягнуть час...Я сказала, що хочу розірвати контракт вони не дають змогу таку. Хтось може допомогти я мені переказати свої кошти і розірвати контракт?", - вказала клієнтка.
У Монобанку вказують, що на вимогу Національного банку України (НБУ) перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам. Жінці у додаток надіслали повідомлення з проханням надати документи, що підтверджують походження коштів. Приклади:
У нашому відео разом з Тарасом Котовим ми розглянемо всі фактори недовіри платників податків до органів контролю. Дізнаємося, де саме починаються проблеми та чому корупційні схеми не можуть бути подолані. Не пропустіть ці важливі розмисли та рекомендації в нашому відео. Приєднуйтесь до перегляду!
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.